خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ورود ارز پایدار USDC به دنیای اپل؛ انقلابی بزرگ در پرداخت‌های دیجیتال!


ورود ارز پایدار USDC به دنیای اپل؛ انقلابی بزرگ در پرداخت‌های دیجیتال! | ایران ماین

اپل در به‌روزرسانی جدید خود برای iOS ۱۸.۱، امکان انجام تراکنش‌های بدون تماس (NFC) را برای تمامی برنامه‌ها فعال کرده که این تغییر می‌تواند به نفع ارز پایدار یو‌اس‌دی کوین (USDC) باشد.

جرمی آلیر، مدیر اجرایی کمپانی سیرکل (Circle) که صادرکننده این ارز پایدار است، در پستی اشاره کرده که این تغییرات به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا از USDC به عنوان یک روش پرداخت در آیفون‌های خود استفاده کنند.

این به‌روزرسانی بر تراکنش‌های درون فروشگاهی، مانند پرداخت‌ها، خرید بلیط‌ رویدادها و شناسه‌های دانشجویی اثر می‌گذارد و نه تنها ایمنی و حریم خصوصی را ارتقا می‌کند، بلکه به توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا از فناوری NFC برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنند.

پیش از این، استفاده از قابلیت NFC تنها در برنامه‌های اپل‌پی (Apple Pay) و اپل ولت (Apple Wallet) امکان‌پذیر بود.

اگرچه اپل مستقیماً به USDC اشاره نکرده، ولی آلیر بیان کرد که این به‌روزرسانی می‌تواند استفاده از USDC را در پرداخت‌های روزمره بالا رفتن دهد.

در واقع، این تغییرات امکان دارد باعث ادغام بیشتر فناوری بلاکچین در کسب‌وکارهای سنتی شده و پذیرش USDC را در بین معامله‌گران و فعالان بازار بالا رفتن دهد.

علاوه بر این، این حرکت می‌تواند به بالا رفتن پذیرش آلت‌کوین‌ها کمک کند، به ویژه اگر بانک‌های بزرگی مانند گلدمن ساکس و مورگان استنلی در زمینه ورود به بازار کریپتو ثابت‌قدم باشند.

در کل، این به‌روزرسانی اپل امکان دارد موجی از پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال را به همراه داشته باشد و به ادغام فناوری‌های جدید در سیستم‌های مالی سنتی کمک کند.