خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پروژه دیفای ترامپ در مسیر سقوط؟ فروش اولیه نشان‌های WLFI شکست خورد!


پروژه دیفای ترامپ در مسیر سقوط؟ فروش اولیه نشان‌های WLFI شکست خورد! | ایران ماین

فروش نشان‌های پلتفرم دیفای ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial) که مورد پشتیبانی ترامپ قرار دارد، تاکنون موفقیت‌آمیز نبوده و تنها ۳.۴ درصد از هدف ۳۰۰ میلیون دلاری خود را محقق کرده است.

این پروژه دیفای که به خانواده ترامپ تعلق دارد، در تاریخ ۱۵ اکتبر فروش نشان‌های WLFI خود را آغاز کرد. طی این مرحله فروش، ۲۰ میلیارد نشان به نرخ ۱.۵ سنت عرضه شد.

ولی پس از ۱۴ ساعت، تنها ۶۸۷ میلیون نشان به نرخ ۱۰.۳ میلیون دلار فروخته شده است. همچنین، وب‌سایت این پلتفرم به دلیل ترافیک بالا با مشکلاتی روبرو شد و چندین ساعت از دسترس خارج بود.

طبق داده‌های پلتفرم اتراسکن (Etherscan)، تنها ۶,۸۳۲ آدرس کیف‌پول، نشان‌های WLFI را دریافت کرده‌اند؛ این در حالی است که تیم پروژه ادعا کرده بود که بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نفر قبل از عرضه نشان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

بر اساس وایت پیپر این پروژه که آن را گلد پیپر (gold paper) می‌نامند، عرضه کل نشان‌های WLFI برابر با ۱۰۰ میلیارد واحد است. از این مقدار، ۳۵ درصد از نشان‌ها به کمپانی‌کنندگان واجد شرایط اختصاص یافته و مابقی به توسعه جامعه، پشتیبانی‌کنندگان اولیه و تیم مشاوران تعلق خواهد گرفت.

ترامپ که به‌عنوان حامی اصلی این رمزارز معرفی شده، در تاریخ ۱۵ اکتبر، طی ویدئویی تبلیغاتی در پلتفرم اجتماعی X، به معرفی و پشتیبانی از این پروژه پرداخت. وی در این ویدیو، کریپتو را به‌عنوان آینده‌ای شگفت‌انگیز توصیف کرد.

لازم به ذکر است که این نشان‌ها در ایالات متحده تنها برای سرمایه‌گذاران دارای اعتبار با مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار موجود هستند. همچنین، نشان‌های WLFI قابلیت معامله ندارند و به‌عنوان نشان حاکمیتی برای این پلتفرم بدون مرکزیت مبتنی بر اتریوم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گفته زک فولکمن، رئیس عملیات این پلتفرم، کاربران می‌توانند از این پلتفرم برای قرض دادن و قرض گرفتن کریپتو، ایجاد استخرهای نقدینگی و تعامل با آنها و همچنین، معامله با ارز پایدار‌ها استفاده کنند.