خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پشتیبانی میلیونی تون از استارت‌آپ‌ها؛ آینده‌ای درخشان در انتظار پروژه‌های تلگرامی!


پشتیبانی میلیونی تون از استارت‌آپ‌ها؛ آینده‌ای درخشان در انتظار پروژه‌های تلگرامی! | ایران ماین

برنامه شتاب‌دهنده تون (TON) به تازگی از برنامه جدیدی به نام TON:Acc رونمایی کرده که هدف آن، پیشرفت و گسترش استارتاپ‌های نوپا بر روی بلاکچین تون است.

این برنامه که توسط تون ونچر (TON Venture) پشتیبانی می‌شود، تا ۲.۵ میلیون دلار بودجه به اولین گروه از پنج پروژه منتخب اختصاص خواهد داد.

هر استارتاپ منتخب می‌تواند تا ۳۵۰ هزار دلار طی سه ماه دریافت کند و در این مدت، تیم TON:Acc پشتیبانی کامل و مداومی را ارائه خواهد داد تا این استارتاپ‌ها از ایده به مدل کسب‌وکار واقعی تبدیل شوند و به طور یکپارچه در نظام زیستی تون ادغام گردند.

البته این برنامه، علاوه بر پشتیبانی مالی، کمک‌های استراتژیکی را نیز به استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد تا بتوانند به درستی بازار را شناسایی و در آن فعالیت کنند.

سوفیا روسکونی، رئیس شتاب‌دهنده تون، در این‌باره گفته که بلاکچین تون فرصتی عالی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا پروژه‌های وب ۳ خود را مستقیماً در تلگرام به اجرا بگذارند و به بیش از ۹۵۰ میلیون مخاطب این برنامه دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، شتاب‌دهنده تون یک پورتال جدید به نام TON:Acc Portal را نیز راه‌اندازی کرده که هدف آن، تسهیل دسترسی استارتاپ‌ها به برنامه‌های شتاب‌دهنده، فرصت‌های مشاوره و پلتفرم‌ای از شرکا است.

ایان دبلیو، شریک مدیریتی تون ونچر، نیز راجع به اهمیت این برنامه و ادغام آن با مینی اپلیکیشن‌های تلگرام صحبت کرده و نسبت به آینده روشن نظام زیستی تون ابراز امیدواری کرده است.

در سال کنونی، نظام زیستی تون شاهد توسعه چشمگیری بوده و نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در آن از ۱۴.۲۳ میلیون دلار در ژانویه به ۳۵۰ میلیون دلار در ماه سپتامبر رسیده است.

با این حال، پلتفرم اخیرا با چالش‌هایی، نظیر قطعی‌ به دلیل حجم بالای تراکنش‌ها در پی راه‌اندازی میم‌کوین داگز (DOGS) نیز مواجه شده است. همچنین، پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، با چالش‌های قانونی مهمی در فرانسه روبروست که می‌تواند بر آینده این پلتفرم اثر بگذارد.