خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پشت‌پرده موفقیت دست‌های الماسی؛ ماجرای هودلری که ۱۳۱ میلیون دلار سود کرد!


پشت‌پرده موفقیت دست‌های الماسی؛ ماجرای هودلری که ۱۳۱ میلیون دلار سود کرد! | ایران ماین

یک سرمایه‌گذار با استراتژی هودل (hodl) در بازار نزولی سال ۲۰۲۲، موفق شد نرخ سرمایه‌گذاری ۱۵۱.۴۲ میلیون دلاری خود در اتریوم را به ۲۱۴.۳۴ میلیون دلار تبدیل کند.

این فرد با نگه‌داشتن اتریوم به مدت دو سال و در شرایط ناپایدار بازار، ۱۳۱.۷۲ میلیون دلار سود کسب کرده است.

کمپانی تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) آدرس کیف پول این سرمایه‌گذار با «دست‌های الماسی» را شناسایی کرده است. اصطلاح «دست‌های الماسی» به سرمایه‌گذارانی اطلاق می‌شود که در میان نوسانات بازار و نرخ، سرمایه خود را حفظ می‌کنند.

براساس گزارش‌ها، این سرمایه‌گذار ۹۶,۶۳۹ اتریوم، معادل ۱۵۱.۴۲ میلیون دلار، را از صرافی کوین‌بیس در تاریخ‌های سوم و چهارم سپتامبر ۲۰۲۲ خریداری کرد. در آن زمان، نرخ اتریوم حدود ۱,۵۶۷ دلار بود.

پس از تقریباً دو سال، در مارس ۲۰۲۴، او بیش از ۷۲ درصد از سرمایه‌گذاری اولیه خود، یعنی ۷۰,۰۰۰ اتریوم، را از طریق چندین تراکنش به صرافی کراکن منتقل کرد. در زمان جابجایی، نرخ اتریوم ۳,۰۶۲ دلار بود و نرخ کلی این جابجایی ۲۱۴.۳۴ میلیون دلار بود.

با این حال، این سرمایه‌گذار همچنان ۲۶,۶۳۹ اتریوم از خرید اولیه خود را در کیف پولش نگه‌داری می‌کند که در حال حاضر، نرخ آنها ۶۸.۸۱ میلیون دلار می باشد.

شایان ذکر است که سرمایه‌گذاران با دست‌های الماسی به میم‌کوین‌ها نیز توجه دارند. به‌تازگی، یک سرمایه‌گذار شیبا اینو (SHIB) با استراتژی مشابه، نرخ سرمایه‌گذاری ۲,۶۲۵ دلاری خود را طی سه سال به ۱.۱ میلیون دلار تبدیل کرد.

او با خرید ۴۸.۰۹ میلیارد شیبا اینو به نرخ ۲ اتریوم در ۱ فوریه ۲۰۲۱، در نهایت آن را با سود ۴۱۹ برابری فروخت.

این مثال‌ها بیانگر توانایی سرمایه‌گذاران کریپتو در کسب سودهای بلندمدت از طریق استراتژی‌های مناسب است.