خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیشتازی دالارنیا در بخش گیم‌فای؛ مقدار خرید و فروش DAR بیش از ۷هزار درصد صعود کرد!


پیشتازی دالارنیا در بخش گیم‌فای؛ مقدار خرید و فروش DAR بیش از ۷هزار درصد صعود کرد! | ایران ماین

روز یکشنبه، نشان‌های بخش گیم‌فای (GameFi) کارایی فوق‌العاده‌ای داشتند.

در این میان، رمز ارز دالارنیا (DAR) در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قابل توجه بیش از ۸۰ درصدی نرخ خود بوده و به بالاترین لایه خود در یک ماه گذشته، یعنی ۰.۲۵۳۳ دلار، رسیده است.

البته در حال حاضر، این نشان در محدوده قیمتی ۰.۲۱۳۹ دلار معامله می‌شود و مقدار خرید و فروش آن با بالا رفتن خیره‌کننده ۷۴۳۵ درصدی به ۱.۶۴ میلیارد دلار رسیده است. نرخ بازار آن نیز به ۱۳۰.۷۶ میلیون دلار بالا رفته است.gamefi-tokens-surge-alien-worlds-mines-of-dalarnia-gala-lead

نرخ نشان الین ورلدز (TLM) نیز با بالا رفتن ۷۰ درصدی به ۰.۰۱۴ دلار رسید و نرخ بازار آن اکنون در محدوده ۶۲ میلیون دلار قرار دارد. نشان گالا (Gala) نیز برای دومین روز متوالی صعود کرد و به بالاترین لایه خود از ۴ آگوست رسید.

با این حال، چالش‌های پیش روی حوزه گیم‌فای همچنان باقی است. بسیاری از نشان‌های بازی‌سازی از اوج تاریخی خود به شدت نزول یافته‌اند؛ زیرا تقاضا برای این بخش نزول یافته است.

به عنوان مثال، اکسی اینفینیتی که زمانی نرخ بازار آن بیش از ۹ میلیارد دلار بود، اکنون نرخ بازار آن به ۷۱۵ میلیون دلار نزول یافته است. سایر نشان‌ها مانند دیسنترالند، سندباکس و گالا نیز میلیاردها دلار از نرخ بازار خود در سال‌های اخیر از دست داده‌اند.

یکی از دلواپسی‌های اصلی کاربران این بخش، نوسان شدید نشان‌های پاداش است. به عنوان مثال، نشان اسموت لاو پوشن (SLP) که برای پاداش‌دهی به بازیکنان اکسی اینفینیتی استفاده می‌شود، از سال ۲۰۲۱ با نزول ۹۹ درصدی نرخ روبرو شده است.

با این حال، بازی‌های مبتنی بر تلگرام مانند همستر کامبت، نات‌کوین و تپ‌سواپ، با جذب کردن میلیون‌ها مخاطب، حوزه بازی‌سازی را تحت اثر قرار داده‌اند.