خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی اوج قیمتی بیت‌کوین با نمودار رنگین‌کمان؛ رالی بزرگ نزدیک است؟


پیش‌بینی اوج قیمتی بیت‌کوین با نمودار رنگین‌کمان؛ رالی بزرگ نزدیک است؟ | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر در محدوده ۵۸,۰۰۰ تا ۶۰,۵۰۰ دلار نوسان می‌کند و تعیین سقف چرخه صعودی بعدی به چالشی بزرگ برای تحلیلگران تبدیل شده است.

با این حال، یکی از تحلیلگران معروف بازار به نام لارک دیویس (Lark Davis) پیش‌بینی جسورانه‌ای را ارائه کرده که نشان از خوش‌بینی او نسبت به آینده این رمز ارز دارد.

او پیش‌بینی می‌کند که نرخ بیت‌کوین در رالی آتی تا ۱۹۰ هزار دلار بالا رفتن خواهد یافت.

پیش‌بینی دیویس بر اساس نمودار رنگین‌کمان بیت‌کوین است که برای تعیین نسبت نرخ و نرخ این رمز ارز به کار می‌رود. او پس از بررسی این نمودار اعلام کرده که بیت‌کوین در حال حاضر در منطقه انباشت قرار دارد. از لحاظ تاریخی، قرارگیری در این منطقه معمولاً به افزایش‌های چشمگیری منجر شده است.analyst-foresees-bitcoin-topping-out-at-190000

در صورت تکرار این سناریو، نرخ بیت‌کوین طی ماه‌های آینده به محدوده ۱۵۰ هزار تا ۱۹۰ هزار دلار خواهد رسید.

یکی دیگر از تحلیلگران بازار به نام سنسی (Sensei) نیز با بررسی این نمودار عنوان کرده که حداقل نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین در چرخه صعودی بعدی ۱۵۰ هزار دلار خواهد بود.

دستیابی به این نرخ، به معنای رشدی ۲۰۰ درصدی نسبت به نرخ فعلی است.

سنسی همچنین هدف کوتاه‌مدت نرخ بیت‌کوین را ۷۲ هزار دلار تعیین کرده است. در پی سقوط اخیر، بعضی کارشناسان از بازگشت خرس‌ها به بازار و احتمال افت نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین تا ۴۹ هزار دلار صحبت کرده‌اند.

با این حال، سنسی این موضوع را رد کرده و معتقد است که نرخ این رمزارز تا پایان ماه آگوست به ۷۲ هزار دلار خواهد رسید.

در ساعات اخیر، با بالا رفتن احتمال افت نرخ بهره توسط فدرال رزرو، نرخ بیت‌کوین دوباره به مرز ۶۱ هزار دلار رسیده است.

کارشناسان بازار، بالا رفتن اخیر نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین را به اظهارات رافائل بوستیک (Raphael Bostic)، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، و اشاره او به نزول نرخ بهره در آینده نزدیک نسبت می‌دهند. چنین کاهشی می‌تواند مقدمات دستیابی بیت‌کوین به اهداف مشخص شده توسط تحلیلگران را فراهم کند.