خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پیش‌بینی داغ تحلیلگران: منتظر جهش بزرگ ریپل تا کریسمس امسال باشید!


پیش‌بینی داغ تحلیلگران: منتظر جهش بزرگ ریپل تا کریسمس امسال باشید! | ایران ماین

مایلز جی اینوستمنتز (Myles G Investments)، یکی از تحلیلگران برجسته بازار کریپتو، پیش‌بینی کرده که نرخ ریپل (XRP) تا کریسمس امسال به ۳ دلار خواهد رسید.

این پیش‌بینی پس از آن مطرح شده که نرخ این رمز ارز به تازگی به بالای لایه ۰.۶۶ دلار رسیده است. این اظهار نظر اثر زیادی بر فعالان بازار گذاشته و موجی از خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

در همین حال و با توجه به الگوهای تاریخی، انتظار می‌رود که ماه اکتبر یک ماه صعودی باشد. به طور کلی، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های برتر در سه‌ماهه پایانی سال معمولاً حرکات صعودی را تجربه می‌کنند.

با این حال، نرخ ریپل در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد نزول یافته و به ۰.۶۲ دلار رسیده است. این نزول در شرایطی رخ می‌دهد که بعضی از فعالان بازار منتظر ارائه درخواست تجدیدنظر از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در دعوی حقوقی علیه ریپل هستند.

از سوی دیگر، امروز یکم اکتبر، تیم ریپل ۱ میلیارد نشان را آزاد کرده است. این رهاسازی، که شامل سه تراکنش ۵۰۰ میلیون، ۴۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون نشان بوده، بر بالا رفتن عرضه و نوسانات نرخ این رمزارز اثر گذاشته و موجب افت نرخ آن شده است.

طبق گزارش‌ها، نرخ کل این رهاسازی به ۶۲۱.۷۶ میلیون دلار می‌رسد.

لازم به ذکر است که ریپل در ۳۰ روز گذشته شاهد بالا رفتن ۱۰ درصدی نرخ خود بوده و بسیاری از کارشناسان همچنان نسبت به این رمز ارز دیدگاهی صعودی دارند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، این رمزارز به‌زودی به روند صعودی خود ادامه داده و به بالای ۱ دلار خواهد رسید.