خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی نرخ تون‌کوین؛ آیا خریداران موفق به ایجاد سقف جدید خواهند شد؟


پیش‌بینی نرخ تون‌کوین؛ آیا خریداران موفق به ایجاد سقف جدید خواهند شد؟ | ایران ماین

تون‌کوین (TON) در آخر هفته گذشته با مقاومت شدیدی در محدوده ۶.۸ دلار روبرو شد، ولی خریداران توانستند با تلاش خود، روند صعودی را حفظ کنند. در حال حاضر، آنها سعی دارند روند صعودی جدیدی را تثبیت کنند و شواهد نشان می‌دهد که احتمال موفقیت آنها بالا است.

طبق نمودار روزانه، با وجود اصلاح نرخ به ۴.۷۲ دلار در اوایل آگوست، ساختار کلی همچنان صعودی است. اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) در ده روز گذشته به‌ طور قابل‌توجهی بالا رفته که بیانگر تقاضای بالا است.

همچنین، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که روند نزولی در حال تغییر به روند صعودی است.toncoins-bullish-odds-addressing-if-profit-taking-and-distribution-will-affect-it

شکسته شدن مقاومت ۶.۸ دلاری در روز چهارشنبه، ۱۴ آگوست، اهمیت زیادی داشت. این شکست، ساختار بازار روزانه را به نفع خریداران تغییر داد و باعث شد که نرخ TON از محدوده‌ای که از اوایل ژوئن تا اواخر جولای در آن معامله می‌شد، فراتر برود. این موضوع با بالا رفتن تعاملات آنلاین در مورد این رمز ارز همراه بود.

علاوه بر این، از اواسط ژوئیه، تعداد آدرس‌های فعال روزانه به‌ تدریج بالا رفته است. این دو شاخص در کنار هم، بیانگر بالا رفتن تقاضا و پذیرش تون‌کوین است.

از ۴ آگوست، میانگین سن کوین‌های TON روندی کاهشی داشته است. پس از آزمایش لایه ۴.۲۷ دلار، تون‌کوین در ده روز گذشته روندی صعودی داشته است. به‌ طور معمول، بالا رفتن نرخ همراه با نزول میانگین سن کوین‌ها بیانگر وقوع فروش گسترده برای کسب سود است.

شاخص نسبت نرخ بازار به نرخ واقعی (MVRV) در بازه سی روزه نیز مثبت بوده که نشان می‌دهد این فعالیت تثبیت سود امکان دارد ادامه یابد. نزول میانگین سن کوین‌ها بیانگر فاز توزیع است، در حالی که MVRV هنوز سیگنالی برای خرید نشان نمی‌دهد.

با این حال، میزان گردش نشان‌های غیرفعال در روزهای اخیر ثابت بوده که امکان دارد بخشی از دلواپسی‌ها را در مورد توزیع TON نزول دهد. به طور کلی، شاخص‌های تکنیکال و آن‌چین نشان می‌دهند که این نشان هنوز فضای بیشتری برای افزایش دارد.

همچنین، داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که تون‌کوین با ضریب همبستگی مثبت ۰.۷۵ در بازه ۳۰ روزه، وابستگی زیادی به بیت‌کوین (BTC) دارد. بنابراین، خریداران TON باید به نوسانات یا تغییرات کوتاه‌مدت بیت‌کوین نیز توجه داشته باشند.