خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی نرخ رمز ارز رندر؛ بهترین نقطه برای ورود به بازار چه قیمتی است؟


پیش‌بینی نرخ رمز ارز رندر؛ بهترین نقطه برای ورود به بازار چه قیمتی است؟ | ایران ماین

رمز ارز رندر (RNDR) بخش اعظمی از سودهای خود را که از ۲۱ تا ۲۶ آگوست کسب کرده بود، از دست داده و در زمان نگارش این خبر، با نرخ ۴.۸۱ دلار و نزدیک به منطقه حمایتی ۴.۱ تا ۴.۴ دلار معامله می‌شود.

شاخص‌های تکنیکال در جریان بالا رفتن نرخ نشان از صعودی بودن بازار داشتند، ولی خریداران نتوانستند فشار را حفظ کنند.

در همین راستا، اندیکاتور OBV (حجم تعادلی) دوباره به روند نزولی برگشت و اندیکاتور RSI (شاخص قدرت نسبی) نیز به زیر ۵۰ سقوط کرد.render-retraces-gains-but-stays-above-key-4-1-support-whats-next-

با این حال، بعضی از شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای نشانه‌های مثبتی ارائه دادند. تعداد آدرس‌های فعال روزانه از ماه جولای در حال نزول است که نزول تقاضا و مشارکت در پلتفرم را نشان می‌دهد؛ ولی میانگین سن کوین‌ها در شش هفته گذشته روند صعودی داشته که از انباشت کوین‌ها حکایت دارد.

شاخص MVRV (نرخ بازار به نرخ تحقق یافته) ۳۰ روزه به زیر صفر رسیده که نشان می‌دهد دارندگان کوتاه‌مدت در زیان جزئی هستند و نشان کمتر از نرخ واقعی خود نرخ دارد؛ لذا فرصت مناسبی برای خرید آن فرا رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تعداد دارندگان بلندمدت در حال بالا رفتن است و معامله‌گران کوتاه‌مدت نزول یافته‌اند. همچنین، نزول علاقه معامله‌گران کوتاه‌مدت به همراه افت در بازار مشتقات، بیانگر احساسات نزولی کوتاه‌مدت است.

در نهایت، اگرچه فرصت خرید رندر به وجود آمده است ولی معامله‌گران می‌توانند تا زمان نزولی شدن نرخ به محدوده ۴.۱ تا ۴.۴ دلار صبر کنند و در نقطه‌ای بهینه‌تر به بازار وارد شوند.