خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

چیلیز در آستانه عرضه اولین میم‌کوین خود؛ نرخ CHZ در روز نزولی بازار اوج گرفت!


چیلیز در آستانه عرضه اولین میم‌کوین خود؛ نرخ CHZ در روز نزولی بازار اوج گرفت! | ایران ماین

نرخ چیلیز (CHZ) پس از یک دوره تثبیت، با بیش از ۱۳ درصد توسعه روزانه توانسته دوباره شتاب بگیرد. با این توسعه قیمتی، آن هم در روز قرمز بازار، چیلیز در لیست برندگان روزانه در بین ۱۰۰ رمزارز برتر قرار گرفته است.

اکنون با توجه به بالا رفتن نوسانات در بازار رمزارزها، این پرسش مطرح است که آیا چیلیز می‌تواند به لایه اوج سالانه خود یعنی ۰.۱۷۰ دلار برسد یا خیر؟

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ چیلیز بیش از ۱۳ درصد بالا رفته و به محدوده ۰.۰۷۲ دلار رسیده است. مقدار خرید و فروش روزانه آن نیز با توسعه قابل توجه ۳۵۱ درصدی به ۳۹۶.۷۴ میلیون دلار رسیده است.

این رمز ارز طی یک هفته، ۲۲.۳۴ درصد و در ۳۰ روز گذشته، نزدیک به ۴۰ درصد بالا رفتن نرخ داشته است.

توسعه چیلیز در حالی اتفاق می‌افتد که سرمایه‌گذاران منتظر ایردراپ پیپر (Pepper) در تاریخ ۱۰ اکتبر، هستند. پیپر اولین میم‌کوین در بلاکچین چیلیز به شمار می‌رود.

در حال حاضر، نرخ چیلیز در آستانه آزمایش مقاومت ۰.۰۷۲۵ دلار قرار دارد که بیانگر بالا رفتن فشار خرید در بازار است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در بازه زمانی ۱ روزه، بالا رفتن شدیدی به سمت محدوده اشباع خرید داشته و با یک همگرایی صعودی با نرخ، چشم‌انداز مثبتی را برای چیلیز در این هفته نشان می‌دهد.chiliz-price-prediction-bullish-reversal-to-push-the-chz-price-to-0-1

علاوه بر این، منحنی میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه نیز یک شیب مثبت به خود گرفته که به توسعه ادامه‌دار نرخ چیلیز اشاره دارد.

اکنون اگر نرخ از مقاومت ۰.۰۷۲۵ دلار عبور کند و بالای آن حفظ شود، این احتمال وجود دارد که چیلیز به لایه روانی ۰.۰۹۷۵ دلار برسد.

در صورتی که احساسات صعودی ادامه داشته باشد، چیلیز حتی می‌تواند به لایه ۰.۱۲۲۵ دلار نیز افزایش کند. ولی در صورت بازگشت نزولی، نرخ امکان دارد به سمت محدوده حمایتی ۰.۰۴۷۵ دلار حرکت کند.