خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

کاردانو در سراشیبی نزول؛ آیا به‌روزرسانی‌های جدید نرخ ADA را بهبود می‌بخشند؟


کاردانو در سراشیبی نزول؛ آیا به‌روزرسانی‌های جدید نرخ ADA را بهبود می‌بخشند؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز کاردانو (ADA) در ۲۴ ساعت گذشته با وجود نرخ پایین تورم و به‌روزرسانی‌های جدید پلتفرم، ۵.۷ درصد نزول یافته و به ۰.۳۳۰۵ دلار رسیده است.cardano-price-facing-14-drop-despite-low-inflation-rate-and-network-upgrades-

در حال حاضر، خروج ADA از الگوی کنج صعودی، احتمال افت بیشتر نرخ را نشان می‌دهد. با این حال، به‌روزرسانی چانگ (Chang) نزدیک است و ۷۹ درصد از نودها به نسخه v۹.۱.۰ منتقل شده‌اند.

همچنین، نرخ تورم ADA تنها ۲.۵ درصد در سال است که نسبت به سایر پلتفرم‌های بلاکچینی مانند سولانا، اولانچ، کازماس و پولکادات، پایین‌تر است. ولی این موضوع به‌تنهایی نمی‌تواند مانع از افت نرخ ADA شود.

لازم به ذکر است که به‌روزرسانی هایدرا (Hydra) در تاریخ ۹ آگوست برای بالا رفتن قابلیت توسعه پلتفرم پیاده‌سازی شد و هارد فورک چانگ نیز در پیش است. این بهبودها و توسعه پایدار پلتفرم می‌توانند به ADA کمک کنند تا در نهایت از لایه ۱ دلار فراتر رود.

با این حال، پیش‌بینی‌ها برای این رمزارز در کوتاه‌مدت نزولی است؛ زیرا نرخ آن از الگوی کنج صعودی به سمت پایین خارج شده که معمولاً سیگنالی نزولی به شمار می‌رود.

نرخ ADA در حال حاضر زیر میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه (۰.۳۴۵۷ دلار) و ۲۰۰ روزه (۰.۳۷۸۸ دلار) در حال نوسان است که روند نزولی را ارتقا می‌کند.

مقاومت‌های اصلی کاردانو در سطوح ۰.۳۴۵۷ دلار و ۰.۳۷۸۸ دلار قرار دارند، در حالی که پشتیبانی اصلی آن در محدوده ۰.۲۸ دلار می باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو برابر با ۴۰.۴۲ و نزدیک به منطقه اشباع فروش است. همچنین، شاخص جریان پول چایکین (CMF) با مقدار ۰.۱۴- بیانگر برداشت سرمایه از بازار ADA است.

از طرفی، در ۲۴ ساعت گذشته، سود باز ADA هم حدود ۲.۹ درصد نزول یافته و دلتای حجم تجمعی آن به منفی ۹۷.۵ میلیون رسیده است.

با این حال، مقدار خرید و فروش روزانه ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ درصد بالا رفته است. به گفته تحلیلگران، این واگرایی بین حجم و نرخ می‌تواند سیگنالی مثبت برای یک بریک‌آوت صعودی در آینده باشد.