خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کاردانو هم بر موج صعودی بازار سوار شد؛ ۳ سیگنال قوی برای افزایش نرخ ADA!


کاردانو هم بر موج صعودی بازار سوار شد؛ ۳ سیگنال قوی برای افزایش نرخ ADA! | ایران ماین

نرخ کاردانو (ADA) از ابتدای این ماه در محدوده باریکی بین مقاومت ۰.۳۶ دلار و پشتیبانی ۰.۳۳ دلار نوسان کرده، ولی تقاضای رو به توسعه برای این رمز ارز احتمال غلبه بر لایه مقاومت مذکور و شروع یک روند صعودی را بالا رفتن داده است.

در حال حاضر، کاردانو با نرخ ۰.۳۵ دلار معامله می‌شود و بالاتر از اندیکاتور ابر ایچیموکو (Ichimoku Cloud) قرار دارد. این وضعیت بیانگر روند صعودی و کنترل خریداران بر بازار است؛ زیرا زمانی که نرخ یک دارایی بالاتر از ابر ایچیموکو قرار می‌گیرد، به معنای قدرت خریداران است.

علاوه بر این، اندیکاتور تعادل قدرت (Balance of Power) نیز از بالا رفتن فشار خرید حکایت دارد. مقدار این شاخص هم‌اکنون در لایه ۰.۴۴ قرار دارد که بیانگر قدرت بیشتر خریداران نسبت به فروشندگان است و احتمال بالا رفتن نرخ را ارتقا می‌کند.

همچنین، فعالیت نهنگ‌های کاردانو طی هفت روز گذشته بیش از ۱۰۰۰ درصد بالا رفته است. این موضوع نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انباشت نشان‌های ADA هستند که یک سیگنال صعودی قوی به حساب می‌آید.

اگر فشار خرید ادامه یابد، نرخ کاردانو می‌تواند بر مقاومت ۰.۳۶ دلار غلبه کرده و به سوی ۰.۴۸ دلار، سطحی که آخرین بار در ماه ژوئن مشاهده شده بود، حرکت کند.cardano-gearing-up-for-rally

با این حال، اگر فشار خرید نزول یابد، نرخ کاردانو امکان دارد به لایه حمایتی ۰.۳۳ دلار بازگردد و در صورت از دست رفتن این پشتیبانی، احتمال سقوط تا ۰.۳۰ دلار وجود خواهد داشت.