خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

گزارش مختصر بازار رمزارزها (۲۳ مهر ۱۴۰۳)


گزارش مختصر بازار رمزارزها (۲۳ مهر ۱۴۰۳) | ایران ماین

طی ۲۴ ساعت گذشته، بازار رمزارزها شاهد توسعه نرخ‌ها بود که این امر باعث بالا رفتن خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران سراسر جهان شده است.

نرخ بیت‌کوین (BTC) به مرز ۶۴ هزار دلار رسیده و آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. همچنین، نرخ میم‌کوین‌هایی مانند برت (BRETT) و بوم (BOME) با بالا رفتن چشمگیری همراه بوده و در صدر جدول توسعه روزانه قرار گرفته‌اند.

کل نرخ بازار رمزارزها با ۱.۹۵ درصد بالا رفتن به ۲.۲۳ تریلیون دلار رسیده و حجم کل خرید و فروش نیز با ۱۵.۲۷ درصد توسعه، به ۵۲.۸۷ میلیارد دلار بالا رفته است.

نرخ بیت‌کوین با ۱.۶ درصد بالا رفتن طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۳۸۴۴ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن هم با ۴۹ درصد جهش مواجه شده است. نرخ بازار بیت‌کوین نیز به ۱.۲۷ تریلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، در طول هفته گذشته ۳۰۸.۷۶ میلیون دلار سرمایه به ETFهای اسپات بیت‌کوین جذب کردن شده است.

نرخ اتریوم نیز با ۳ درصد توسعه به ۲۵۲۵ دلار رسیده و نرخ بازار آن به ۳۰۴.۱۸ میلیارد دلار بالا رفته است. با وجود خروج ۵.۲۲ میلیون دلار از ETFهای اسپات اتریوم، مقدار خرید و فروش این رمز ارز با ۱۶ درصد بالا رفتن به ۱۰.۷۸ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، نرخ سولانا با ۵ درصد توسعه به ۱۵۳ دلار رسیده و نرخ بازار آن ۷۱.۷۵ میلیارد دلار گزارش شده است.

نرخ ریپل نیز با بالا رفتن جزئی ۰.۴۲ درصدی به ۰.۵۳۸۵ دلار رسیده و نرخ بازار آن ۳۰.۴۸ میلیارد دلار ثبت شده است. گمانه‌زنی‌ها در مورد راه‌اندازی ETF این رمز ارز باعث بالا رفتن خوش‌بینی معامله‌گران شده است.

در بخش میم‌کوین‌ها، نرخ دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با افزایشی ۲ درصدی به ترتیب به ۰.۱۱۳۱ و ۰.۰۰۰۰۱۷۹۹ دلار رسیده‌ است.

سایر میم‌کوین‌ها نظیر پپه (PEPE)، سگ کلاهدار (WIF) و بانک (Bonk) نیز بین ۲ تا ۴ درصد توسعه داشته‌اند. از سوی دیگر، نرخ برت با ۱۹ درصد بالا رفتن به ۰.۱۱۴۷ دلار و نرخ بوم با ۲۷ درصد توسعه به ۰.۰۰۸۸۴۶ دلار رسیده است.

همچنین، نرخ ورلدکوین (WLD) با صعودی ۱۴ درصدی به ۲.۳۱ دلار بالا رفته است. در مقابل، بعضی ارزهای دیجیتال با نزولی شدن نرخ مواجه شدند.

نرخ پاپ‌کت (POPCAT) با ۶ درصد افت به ۱.۳۹ دلار و نرخ هلیوم (HNT) نیز با ۳ درصد نزول به ۶.۳۱ دلار رسیده است. نرخ یونی‌سواپ (UNI) نیز با ۲ درصد افت به ۷.۸۶ دلار نزول یافته است.