خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

یک روز تا عرضه نشان همستر کامبت؛ آخرین فرصت برای شکار پاداش‌ را از دست ندهید!


یک روز تا عرضه نشان همستر کامبت؛ آخرین فرصت برای شکار پاداش‌ را از دست ندهید! | ایران ماین

در یک به‌روزرسانی هیجان‌انگیز برای جامعه همستر کامبت، صرافی بایننس اعلام کرده که نشان‌های بایننس‌کوین (BNB) و فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) به نرخ ۱۴ میلیارد تتر (USDT) را برای تسهیل ایردراپ ۳ میلیارد نشان HMSTR قفل کرده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شده بود، نشان HMSTR فردا ۲۶ سپتامبر، از طریق لانچ‌پول بایننس راه‌اندازی خواهد شد.binance-locks-14-billion-usdt-for-hamster-kombat-airdrop

به این ترتیب، فقط یک روز تا پایان فرصت مشارکت در خدمت لانچ‌پول بایننس باقی مانده است. دارندگان نشان‌های بایننس‌کوین و فرست دیجیتال یواس‌دی هنوز فرصت دارند تا به لانچ‌پول همستر بپیوندند و از پاداش‌های ارزشمند این نظام زیستی بهره‌مند شوند.

این اقدام نشان از شور و هیجان زیادی دارد که در میان بازیکنان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به کمپانی در این بازی به وجود آمده است.

نشان‌های همستر به بازیکنان امکانات جدیدی می‌دهد تا تجربه بازی خود را بهبود ببخشند. استقبال بالا از عرضه نشان همستر بیانگر آینده‌ای روشن برای این بازی و جامعه آن است.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، انتظار می‌رود اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌های بیشتری به جامعه ارائه شود تا شور و هیجان همچنان بالا بماند. بنابراین، بازیکنان علاقه‌مند باید سریع عمل کرده و پیش از پایان مهلت، جایگاه خود را در این فرصت منحصربه‌فرد تضمین کنند.