خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۴ آلت‌کوین که می‌توانند در ماه اکتبر به بالاترین حد تاریخی خود برسند!


۴ آلت‌کوین که می‌توانند در ماه اکتبر به بالاترین حد تاریخی خود برسند! | ایران ماین

ماه اکتبر به طور تاریخی یک ماه صعودی برای آلت‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال بوده است. با ایجاد مومنتوم قوی در بازار و بالا رفتن تقاضا، چند آلت‌کوین به مرز شکستن اوج‌های تاریخی خود نزدیک شده‌اند.

در ادامه چهار آلت‌کوین بررسی می‌شود که امکان دارد در ماه اکتبر ۲۰۲۴ به اوج‌های جدیدی برسند.

لیرزیرو یک استاندارد ارتباطات زنجیره‌ای است که نرخ نشان آن در حال حاضر ۵.۰۶ دلار می باشد و در ۳۰ روز گذشته ۲۷.۷۰ درصد بالا رفتن داشته است. این بالا رفتن به تخصیص مجدد ایردراپ‌های مطالبه‌نشده به کیف‌پول‌های فعال مربوط می‌شود که باعث بالا رفتن تقاضای سرمایه‌گذاران شده است.

اکنون لیر زیرو تنها ۷.۷۲ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود است و پیش‌بینی می‌شود در ماه اکتبر از این لایه عبور کند.

قابل توجه است که لیرزیرو از الگوی مثلث خارج شده و احتمال می‌رود با ادامه روند صعودی نرخ به ۶.۵۵ دلار برسد، ولی در صورت ضعف شتاب بازار، امکان دارد نرخ به ۴.۳۹ دلار نزول یابد.

سویی نیز پتانسیل بالایی برای توسعه دارد و نرخ فعلی آن ۱.۶۲ دلار می باشد که در ۳۰ روز گذشته ۹۴.۹۵ درصد بالا رفتن داشته است. این بالا رفتن با راه‌اندازی صندوق تراست گری‌اسکیل (Grayscale) مرتبط است.

این نشان تنها ۲۵ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد و با توجه به فاصله زیاد نرخ از ابر ایچی‌موکو (Ichimoku) امکان دارد در ماه اکتبر به ۲.۲۵ دلار برسد. با این ‌حال، نزول فشار خرید می‌تواند نرخ را به ۱.۵۰ دلار برساند.altcoins-to-hit-new-all-time-highs-october-2024-

بایننس‌کوین با نرخ فعلی ۶۰۲.۲۰ دلار در لیست آلت‌کوین‌های با پتانسیل‌ بالا قرار دارد. این نشان به دلیل آزادی چانگ‌پنگ ژائو، مدیر اجرایی سابق بایننس، با بالا رفتن تقاضا روبرو شده است.

پیش‌بینی می‌شود نرخ بایننس‌کوین تا پایان اکتبر از ۷۰۰ دلار فراتر رفته و به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۷۲۵ دلار نزدیک شود. ولی در صورت نزول فشار خرید، امکان دارد نرخ به ۵۶۴ دلار سقوط کند.

در حال حاضر نرخ مانترا آن ۱.۲۳ دلار می باشد و ۱۳ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که نرخ این نشان با ۲۲ درصد بالا رفتن به ۱.۵۰ دلار برسد، یکی از دلایل این پیش‌بینی شکل‌گیری تقاطع طلایی در میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه (EMA) است.

با این حال، در صورت تغییر روند، امکان دارد نرخ به ۱.۰۵ دلار نزول یابد.coins-to-hit-new-all-tim