خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۵ رمزارز آماده بالا رفتن نرخ در این هفته!


۵ رمزارز آماده بالا رفتن نرخ در این هفته! | ایران ماین

بیت‌کوین در جلسه معاملاتی امروز ۳.۸۲ درصد صعود کرد و از لایه ۶۰ هزار دلار عبور کرد. اکنون عبور موفقیت‌آمیز از این نقطه مقاومت اصلی، امکان دارد نرخ را به ۷۰ هزار دلار نیز برساند.

از طرفی، نزدیک شدن نرخ بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار، بعضی از آلت‌کوین‌ها را آماده بالا رفتن نرخ کرده است.

ریپل (XRP) یکی از آلت‌کوین‌هایی است که پس از راه‌اندازی مجدد صندوق تراست XRP توسط گری‌اسکیل توجه زیادی را جلب کرده است. نرخ ریپل با ۷ درصد بالا رفتن در ۴۸ ساعت گذشته به ۰.۵۷ دلار رسیده است. altcoins-to-watch-as-btc-price-eyes-70k-

همچنین، نهنگ‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد XRP دارند، از ژانویه ۲۰۲۲ در حال انباشت بوده‌اند که این روند صعودی را ارتقا می‌کند.

کاردانو (ADA) نیز در کنار سایر آلت‌کوین‌ها، از ۰.۳۱ دلار به ۰.۳۵۹ دلار بالا رفته است که ۱۴.۵ درصد توسعه را نشان می‌دهد. اگر این روند ادامه یابد، احتمالاً نرخ ADA تا ۷ درصد دیگر بالا رفتن خواهد یافت.

همچنین مقدار خرید و فروش بزرگ کاردانو در ماه سپتامبر به ۱۹.۳۷ میلیارد ADA رسیده است که بیانگر علاقه نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی به این ارز است.

ترون (TRX) با وجود نزول ۱.۹۴ درصدی امروز، در ماه گذشته شاهد بالا رفتن قابل‌توجه تعداد هولدرهای بلندمدتی بوده است. در حال حاضر، این آدرس‌ها با ۲۳۷ درصد بالا رفتن به نزدیک ۹۰ میلیون رسیده است.

پالیگان (POL)، پس از اعلام بایننس برای ادغام در چندین محصول کلیدی، ۱۵ درصد توسعه کرده است. نرخ POL در حال حاضر ۰.۴۱۸ دلار می باشد و مقدار خرید و فروش آن با بالا رفتن فوق‌العاده ۱۱۰۰ درصدی مواجه شده است.

سویی (SUI) نیز مانند ریپل با راه‌اندازی صندوق تراست گری‌اسکیل توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، سویی با ۲ درصد بالا رفتن در محدوده قیمتی ۱.۰۳ دلار معامله می‌شود.

از طرفی نرخ کل قفل‌شده (TVL) سویی از ۷۰۰ میلیون دلار گذشته که می‌تواند نقدینگی و پایداری استاندارد را بالا رفتن دهد. اکنون بالا رفتن فشار خرید می‌تواند نرخ را به ۱.۱ دلار، در محدوده مقاومت خط گردن در الگوی سر و شانه معکوس سوق دهد.