خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۷۰۸ میلیون دوج‌کوین به جیب نهنگ‌ها رفت! منتظر توسعه بیشتر نرخ DOGE باشیم؟


۷۰۸ میلیون دوج‌کوین به جیب نهنگ‌ها رفت! منتظر توسعه بیشتر نرخ DOGE باشیم؟ | ایران ماین

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، توییت رمزآلود ایلان ماسک با عبارت اختصاری «D.O.G.E» در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) در تاریخ ۷ سپتامبر باعث بالا رفتن ۹ درصدی نرخ دوج‌کوین (DOGE) شد. پس از این پست، نهنگ‌های بازار فعالیت خود را بالا رفتن داده و روند صعودی نرخ دوج‌کوین را ارتقا کردند.

طبق داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، نهنگ‌های این رمز ارز طی هفت روز گذشته حدود ۷۰۸ میلیون نشان DOGE به نرخ بیش از ۶۹ میلیون دلار خریداری کرده‌اند که این امر بیانگر بالا رفتن ۸۳۲ درصدی جریان خالص سرمایه‌گذاری آن‌ها است.

این اتفاق به عنوان یک سیگنال صعودی تعبیر شده و سرمایه‌گذاران خرد را نیز به خرید دوج‌کوین ترغیب کرده است.

پس از پست ایلان ماسک، احساسات بازار نیز از منفی به مثبت تغییر یافته است. داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که شاخص احساسات برای دوج‌کوین به ۰.۵۹ رسیده، که نمایانگر بالا رفتن خوش‌بینی در بازار است.

این شاخص نشان می‌دهد که بحث‌های مرتبط با دوج‌کوین در رسانه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی بیشتر به سمت دیدگاه‌های مثبت گرایش پیدا کرده است.

علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) که گردش پول در بازار را اندازه‌گیری می‌کند، به ۰.۰۸ رسیده که نشان می‌دهد که فشار خرید برای دوج‌کوین از فروش بیشتر است. شاخص حجم تعادلی (OBV) نیز در حال بالا رفتن است که به شدت تقاضا برای دوج‌کوین اشاره دارد.

در حال حاضر، نرخ دوج‌کوین با یک توسعه ۶.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۰۳۹ دلار رسیده و نرخ بازار آن به ۱۵.۱۶ میلیارد دلار بالا رفته است.doge-large-holders-target-double-digit-gains

در صورتی که این روند صعودی ادامه یابد، نرخ دوج‌کوین امکان دارد تا ۶ درصد دیگر بالا رفتن یابد و به ۰.۱۱ دلار برسد. ولی اگر نهنگ‌ها به فروش گسترده و برداشت سود روی بیاورند، نرخ این رمز ارز امکان دارد به لایه ۰.۰۸ دلار نزول یابد.