دیدگاه ها

2000 دلار عیدی! تنها با ماین در استخر ViaBTC!


استخر ویا بی تی سی

 

هم ماین کن هم عیدی بگیر از viabtc

فرارسیدن سال جدید همواره با زنده شدن و گرفتن حیات دوباره طبیعت همراه است و این خود باعث می‌شود؛ تا انگیزه زندگی، کار و تلاش بین مردم افزایش یابد. تلاش و تکاپوی مردم در روز‌های نزدیک به انتهای سال به وضوح دیده می‌شود؛ جای جای شهر رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد. استخر ویا بی تی سی در سال جدید نیز همراهان خود را تنها نگذاشته و برای آن‌ها عیدی 2000 دلاری در نظر گرفته است! در ادامه شرایط شرکت در این جشنواره و عیدی گرفتن از  ViaBTC را بررسی می‌کنیم.

 

عیدی استخر ویا بی تی سی

سال جدید خود انگیزه تلاش و کوشش را در همه تقویت می‌کند و این تلاش و تکاپو حتی در بازار‌های خریدوفروش نیز دیده می‌شود. در این روز‌های انتهایی سال این استخر نیز عیدی برای کاربران خود در نظر گرفته است که ارزشی به اندازه 2000 دلار دارد.

شرکت در این جشنواره هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و همه کاربران می‌توانند با رعایت قوانین و شرایط ذکر شده در وب سایت؛ شانس خود را آزموده و عیدی خود را از استخر ویا بی تی سی دریافت کنند. نکته مهمی‌که باید به یاد داشته باشید این است که قبل از شرکت در این رویداد مجوز‌های قانونی مورد نیاز برای استخراج و ماینینگ ارزدیجیتال را تهیه کنید.

 

viabtc

 

شرایط و قوانین عیدی گرفتن از استخر

شما برای شرکت در این جشنواره تنها کافیاست در استخر ViaBTC هشریت فعال داشته باشید. مهلت شرکت در جشنواره از اواخر اسفند ماه امسال آغاز می‌شود و تا انتهای تعطیلات سال نو نیز ادامه دارد. در این مدت شما باید ماینر خود را به این استخر اتصال داشته باشید و از بین رمزارز‌های تعیین شده در سایت ویا بی تی سی طبق شرایط مسابقه هشریت فعالیت کنید. قرعه کشی بعد از اتمام مهلت شرکت در جشنواره و در تاریخ 15 فروردین انجام می‌شود.

 

ارز دیجیتال‌های مورد تایید برای شرکت در جشنواره عیدی گرفتن

از بین رمز ارز‌های مختلفی که امروزه در بازار ارزدیجیتال وجود دارد؛ این استخر تعدادی از آن‌ها را تعیین کرده است تا کاربران برای شرکت در این جشنواره از بین این ارزهای رمزنگاری شده هشریت فعال داشته باشند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به بیت کوین، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، لایت کوین، زنکش و زیکش اشاره کرد.

حداقل هشریت مورد نظر از هر کدام از ارز‌های دیجیتال به تفکیک در وبلاگ فارسی ویا بی تی سی نوشته شده است؛ شما با مراجعه به وبلاگ رسمی‌ استخر ViaBTC می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

 

عیدی‌های استخر

این مجموعه عیدی‌های متنوع و هیجان انگیزی برای کاربران خود در نظر گرفته است که به سه نفر اول کنسول بازی به ارزش 730 الی 220 دلار داده می‌شود؛ اما عیدی‌ها تنها در اینجا تمام نمی‌شود و به نفر چهارم تلفن همراهی به ارزش 150 دلار اهدا می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده به هزار نفر دیگر هم تخفیف‌های کارمزد داده می‌شود.

 

جمع بندی

سال جدید همواره تداعی کننده خاطره عیدی گرفتن است و در سال جدید نیز استخر ViaBTC برای کاربران خود عیدی‌های متنوعی در نظر گرفته است و عیدی این مجموعه به ارزش 2000 دلار است که کاربران به سادگی می توانند با داشتن هشریت فعال در این جشنواره شرکت کنند!


0 رای
امتیاز از خریداران