دیدگاه ها

3 آلت کوین برای خرید قبل از شروع روند صعودی بازار


پس از افزایش شدید در ژانویه، بازار ارزهای دیجیتال اکنون شاهد کاهش فعالیت خرید و قیمت نسبتاً پایین است. با این حال این دوره از تثبیت می تواند روند صعودی را احیا کند و فرصت های سرمایه گذاری در بازار را فراهم کند. در این مقاله، برخی از برترین ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بسیار بالا در سال 2023 را معرفی می کنیم.

ریپل (XRP)

به گزارش وب سایت کوین گپ، شکل گیری الگوی پرچم در نمودار قیمت XRP و در تایم فریم روزانه قابل مشاهده است. بنابراین اصلاح قیمت مداوم این ارز دیجیتال می‌تواند بخشی از الگوی فوق ‌الذکر باشد که هدف آن بازیابی شتاب صعودی است.

این اصلاح جزئی که توسط دو خط روند نزولی موازی هدایت می شود، قیمت XRP را در سه هفته گذشته 11.45 درصد کاهش داد. در زمان نگارش این مقاله، XRP در محدوده قیمتی 0.38 دلار معامله می شود که 0.25 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

تحت تأثیر الگوی پرچم، احتمال یک شکست صعودی در قیمت XRP وجود دارد. به گفته تحلیلگران، بستن کندل روزانه بالای خط روند بالایی الگو می تواند فشار خرید را تسریع کند و به از سرگیری روند بهبود قبلی کمک کند.

بنابراین در یک سناریوی صعودی ایده‌آل، افزایش پس از این شکست می‌تواند XRP را به مرز 0.50 دلار برساند.

چین لینک (LINK)

قیمت Chinalink در حال حاضر در الگوی کانال صعودی در حال افزایش است. اگرچه این الگو دارای یک روند صعودی کوتاه مدت ثابت است، پس از شکسته شدن خط روند حمایتی، قیمت برای کاهش شدید تعیین می شود.

در زمان نگارش این مقاله، LINK در محدوده قیمتی 6.95 دلار معامله می شد که نسبت به روز گذشته 1.3 درصد افزایش را نشان می دهد. شکست نزولی زیر خط روند حمایتی این الگو می‌تواند منجر به اصلاح جزئی در قیمت China Link شود که در صورت فروش پایدار می‌تواند ارز دیجیتال را با کاهش ۲۲ درصدی به منطقه انباشت ۵.۵ دلار برساند.

لازم به ذکر است که این سطح حمایتی از قیمت LINK در 9 ماه گذشته حمایت کرده و ممکن است فرصتی برای معامله گران باشد. سپس، با توجه به ادامه روند صعودی در محدوده، قیمت LINK می‌تواند سقف 9.4 دلار آن محدوده را مجدداً آزمایش کند.

کازماس (ATOM)

در طول 3 ماه گذشته، قیمت ارز رمزنگاری شده Cosmas در بازه زمانی روزانه یک الگوی جام و دسته شکل گرفته است. بنابراین اصلاحات مستمر در قیمت این ارز دیجیتال را می توان بخشی از ساختار این الگو و شکل گیری دسته بندی آن دانست که قیمت را برای یک حرکت صعودی دیگر آماده می کند.

در زمان نگارش این مقاله، Cosmas در محدوده قیمتی 13.6 دلار معامله می شود که 2.5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، اما ممکن است پشتیبانی 13 یا 11.2 دلار را دوباره آزمایش کند. این عقب نشینی می تواند روند صعودی را تثبیت کند و خریداران بیشتری را وارد بازار کند.

در یک سناریوی صعودی مثبت، قیمت Cosmas احتمالا تا 22.6 دلار افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، شکست به زیر 11.2 دلار می تواند این سناریوی صعودی را خنثی کند.

 


0 رای
امتیاز از خریداران