دیدگاه ها

4 ارزی که تو رو میلیاردر می کنه!؟


معرفی 4 ارزی که تو رو میلیارد می کنه!؟

در این مقاله کوتاه، بسیار خلاصه چند ارز با فاندای مناسب که می تواند در صعود بعدی بازار رشد های چند صد درصدی را تجربه کند معرفی کنیم. همچنین با مساعد شدن مسائل تورم آمریکا و کنترل آن، منجر به کاهش شاخص دلار شده است که این امر باعث رشد بازار های ریسکی همچون کریپتو میگردد.

بلور (BLUR)

پروژه بلور در زمینه خرید و فروش nft قعالیت می کند و یکی از رقبای اصلی پلتفرم opensea است که تازه در این عرصه حضور پیدا کرده است و با توجه به مزیت های بالقوه آن از جمله کارمزد پایین تر، توانسته است کاربران زیادی را جذب کنید که می تواند رشد های چند صد درصدی را در آینده تجربه کند.

 

چارت بلور (BLUR)

 

از نظر تکنیکالی ارز بلور روی حمایت 4 ساعته خود قرار دارد و می تواند برای خرید یک پله مناسب باشد.

 

متیک یا پالیگان (polygon)

با توجه به اینکه در بولران قبلی بازار، ارز متیک یا پالیگان رشد های زیادی داشته و همچنین در ریزش سال 2022 این ارز ریزش کمتری نسبت به دیگر آلت کوین های بازار تجربه کرده است، پس برای سرمایه گذاری می تواند مناسب باشد و رشد های چند صد درصدی را تجربه نماید. همچنین یکی از شبکه های قوی موجود در بازار ارزهای دیجیتال است که دارای تراکنش های رو به رشدی است.

 

چارت متیک یا پالیگان (polygon)

 

ارز متیک نزدیک به حمایت خود قرار دارد که برای خرید پله ای اعداد مشخص شده است.

 

بایننس (BNB)

یکی از ارزهای مطرح بازار، ارز بایننس می باشد که متعلق به صرافی بایننس می باشد که این صرافی بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در حال حاضر می باشد که این ارز را محبوب قرار داده است. یکی دیگر از مباحثی که منجر به محبوبیت این ارز شده، وجود شبکه بایننس اسمارت چین می باشد که این باعث افزایش تراکنش های موجود در این ارز می باشد. همچنین از ریزش بازار در 2022 نیز این ارز ارزش خود را تا حدودی حفظ کرده است که می تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد.

 

چارت بایننس (BNB)

 

نقطه ورود ارز bnb در تصویر مشخص شده که می توانید برای سرمایه گذاری به صورت پله ورود کنید.

 

جی آر تی (GRT)

یکی ارز های فعال در زمینه هوش مصنوعی، ارز GRT می باشد که با توجه به ترند شدن حوزه هوش مصنوعی در سال 2023، این ارز نیز از رشد بالا بی نصیب نماند. با توجه با پروژه قوی و فاندای خوب آن می توان برای سرمایه گذاری روی آن حساب کرد.

 

چارت جی آر تی (GRT)

 

نقاط ورود بالقوه این ارز نیز درون تصویر مشخص شده است که برای خرید اسپات بهتر است پله ای ورود کرد.

 

جمع بندی

با توجه به روند شاخص دلار که برعکس بازار حرکت می کند و شاهد نزول آن بودیم، این حرکت منجر به رشد بازار های ریسکی همچون ارزهای دیجیتال شده است. با این حال برای اطمینان بیشتر بهتر است به صورت پله ای به این ارزها وارد شود و از رشد های چند صد درصدی آن ها طی سالیان پیش رو بی نصیب نمانید.


0 رای
امتیاز از خریداران