دیدگاه ها

آموزش صرافی بایننس


binance

 

آموزش صرافی بایننس

بایننس از آنجایی که فعالیت بین المللی دارد برای کاربران ایرانی خطر بسیار زیادی دارد و خطر بلوکه شدن دارایی وجود دارد. صرافی بایننس در اطلاعیه های خود اعلام کرده است که به کشورهای تحریم خدمات نمی دهد بنابراین اگر قصد فعالیت در صرافی بایننس را دارید به نکات مهم زیر توجه کنید.

  1. هرگز با آی پی ایران وارد نشوید: برای کار در صرافی بایننس به هیچ وجه نباید از آی پی کشورهای تحریم استفاده کرد زیرا حساب کاربری را مسدود می کند. همیشه برای ورود به صرافی بایننس باید از آی پی ثابت استفاده کرد برای مثال اگر از آی پی ثابت کشور هلند استفاده کنید برای همیشه باید به هلند متصل شوید و از تغییر دادن کشور پرهیز کنید.

  2. هرگز شماره ایران را وارد نکنید: پس از ثبت نام در صرافی بایننس، برای امنیت بیشتر از کاربران خواسته می شود تایید دومرحله ای را فعال کنند.دو روش برای تایید دو مرحله ای وجود دارد.

  3. وارد کردن شماره موبایل برای ارسال کد تایید برای هر بار ورود، که برای کاربران ایرانی این روش کاربردی ندارد
  4. استفاده از نرم افزار Google Authenticator که برای افزایش سطح دسترسی به حساب کاربری گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. به کاربران ایرانی پیشنهاد می شود که از روش دوم استفاده کنند.

پیشنهاد می‌شود از Google Authenticator استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد.

آموزش ثبت نام صرافی بایننس

1.در ابتدا باید وارد وبسایت بایننس به آدرس Binance.com  شوید و نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید

در صفه اصلی ابتدا باید گزینه Register را انتخاب کنید

Register

 

2. در صفحه ثبت نام باید ایمیل معتبر وارد کنید زیرا لینک تایید برای ایمیل ارسال می شود و سپس گذرواژه قوی که باید بیشتر از 8 کاراکتر و شامل اعداد و حروف انگلیسی کوچک وبزرگ باشد.

اگر صرافی بایینس را کسی به شما معرفی کرده است میتوانید در بخش Referral ID کد دعوت او را وارد کنید تا کمیسیون معاملات شما سود ببرد.

form signup

3. ایمیل خود را تایید کنید

پس از تکمیل فرم ثبت نام، پیغامی به ایمیل شما ارسال می شود که باید آن را تایید کنید. به صندوق ایمیل خود را مراجعه کنید و روی لینک کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

confirm email

 

 

 

 

 

active email

فعال کردن تایید هویت دو عاملی بایننس

برای امنیت بیشتر باید تایید هویت دو عاملی را فعال کنید. تایید هویت دو عاملی روشی است که برای ورود به حساب کاربری است که در آن سیستم برای این که مطمئن شود کسی که قصد ورود دارد خودِ کاربر است.

برای فعال کردن تایید هویت دو عاملی هم میتوان از شماره تلفن و هم از نرم افزار Google Authenticator استفاده کرد. به دلیل اینکه صرافی بایننس به کشورهای تحریم خدمات نمی دهد پس پیشنهاد می شود از نرم افزار Google Authenticator استفاده کنید.

برای تایید هویت دو عاملی، پس از ورود به حساب کاربری باید به بخش Security روی گزینه فعال سازی Enable کلیک کنید. اگر برای اولین بار وارد حساب می شوید پیغامی برای فعال سازی تایید هویت دو عاملی برای شما نمایش داده می شود که برای کاربران کشورهای تحریم پیشنهاد می شود گوگل را انتخاب کنید.

Google Authenticator

مراحل فعال سازی از طریق گوگل در صرافی بایننس

  1. ابتدا باید نرم افزار Google Authenticator را نصب کنید
  2. پس از ورود به نرم افزار باید گزینه Next  را بزنید سپس کد QR را که سایت به شما نمایش می دهد را با نرم افزار Google Authenticator اسکن کنید و سپس گزینه Next  را بزنید.

Google Authenticator

 3. کلید پشتیبان خود را ذخیره کنید

در مرحله بعدی سایت یک کلید پشتیبان به شما نمایش می دهد تا در زمانی که به هر علتی نرم افزار Google Authenticator پاک شد، بتوانید با استفاده از کلید پشتبیان نرم افزار Google Authenticator را برای دسترسی به حساب بایننس را فعال کنید.

Google Authenticator

4. گذرواژه و کد گوگل خود را وارد کنید.

در این مرحله باید گذرواژه و کدی که نرم افزار  Google Authenticator تولید می کند را در این بخش وارد کنید.

Google Authenticator

در پایان هم باید گفت که بایننس بزرگترین صرافی در دنیا است که برای مبادله ارزهای دیجیتال است و حجم معاملات صرافی بایننس در روز به 18میلیارد در روز می رسد.استفاده از بایننس شاید در ابتدا کمی مشکل به نظر برسد؛ اما پس از انجام چند معامله آرام‌آرام به آن تسلط پیدا می‌کنید. سعی کنید در معامله‌های اولیه خود مبلغ کمی را وارد کنید تا ضررهای ناشی از مبتدی‌بودن کاهش یابد. بهتر است دارایی خود را در صرافی نگه ندارید و آن را به یک کیف پول منتقل دهید


1 رای
امتیاز از خریداران
اصغر
پنجشنبه, 12 آبان 1401
پاسخ

باسننس برای کاربران ایرانی فلیتر هست؟

مدیریت سایت

با سلام خدمت شما. فیلتر نیست اما نباید با آی پی ایران از این صرافی استفاده کنید. حتی استفاده از این صرافی با آی پی خارج هم دیگه توصیه نمیشه. چرا که به تازگی برای واریز و برداشت درخواست احراز هویت کرده و طبق تحریم های بین المللی، امکان استفاده از این صرافی برای ایرانی ها وجود نداره. پیشنهاد ما صرافی کوکوین هست.