دیدگاه ها

سقوط 10 هزار دلاری بیت کوین


Fall

با افزایش نرخ بیکاری در ایالات آمریکا، بر قیمت دارایی های بیت کوین و سهام تاثیر منفی داشته است. ساعاتی قبل قیمت بیت کوین با سقوط 17 درصدی به زیر 42 هزار دلار سقوط کرد و توانست تا 47 هزار دلار را به سرعت بازیابی کند. امروز قیمت بیت کوین در عرض یک ساعت 10 هزار دلار سقوط کرد و در پایین ترین سطح به 42 هزار دلار رسید و توانست خود را به سرعت بازیابی  کند و هم اکنون به قیمت 47.600 دلار رسیده است.

chart

در طی 24 ساعت گذشته بیت کوین و اتریوم با سقوط قیمت مواجه شده اند به طوری که بیت کوین حدود 15 هزار دلار و اتریوم حدود 1100 دلار کاهش یافته است. ریزش قیمت رهبر ارزهای دیجیتال بر دیگر ارزها هم تاثیر گذاشته است، به طوری که برخی از ارزها 20 درصد سقوط قیمت را تجربه کرده اند.

روند نزولی ارزهای دیجیتال بعد از آن آغاز شد که روز گذشته اداره کار آمریکا اعلام کرد که نرخ بیکاری 4.6 درصد نسبت به ماه گذشته سقوط کرده است. کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که کاهش نرخ بیکاری توانسته است به بانک مرکزی آمریکا کمک کند تا سریع تر سیاست های پولی به حالت عادی بازگردد و سرعت چاپ دلار را کم کند. این اتفاق باعث میشود که قیمت دلار در بازارهای جهانی افزایش پیدا کند و قیمت بیت کوین با کاهش مواجه شود و برخی از معاملاگران بر این باورند که الان بهترین فرصت برای خرید می باشد.


0 رای
امتیاز از خریداران