خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

بیت کوین و السالوادور: آب و برق دنیای بلاک چین


پذیرش بیت کوین در السالوادور نشان دهنده سفری به مقصد نوآوری و آینده است. برای اینکه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال شخصاً این «آزمایش بیت کوین» را در سراسر کشور تجربه کنند، ViaBTC و  کوینکس به طور مشترک رویداد «A Travel of Less is More» را راه ترتیب داده‌اند. این رویداد کاربران را به لذت بردن از یک سفر ۷ روزه و ۶ شبه به السالوادور دعوت می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فرآیند خرید با استفاده از بیت‌کوین از فروشندگان خیابانی گرفته تا سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بزرگ را تجربه کنند.

 

بیت کوین و السالوادور


این رویداد در حال حاضر در حال برگزاری است. برای ثبت نام روی لینک کلیک کنید: [ورودی ثبت نام].

السالوادور به عنوان بهشت رمزارزها شناخته می شود که این امر ریشه در اشتیاق عمیق این کشور به بیت کوین دارد، علاقه ای که ابتدا در ال زونته آغاز شد - شهری ساحلی که به موج سواری و ماهیگیری‌اش معروف است. در سال ۲۰۱۹، یک خیر ناشناس مبلغی شش رقمی را به یک سازمان خیریه در ال زونته با هدف ایجاد اقتصاد بیت کوین محور اهدا کرد. در طی چند سال، این شهر با موفقیت بیت کوین را در زندگی روزمره ساکنانش، چه برای تحصیل، چه برای حمل و نقل یا پرداخت دستمزد، ادغام کرد، و بیت کوین را همه گیر کرد. به همین جهت، ال زونته لقب «ساحل بیت کوین» را کسب کرد.

 

بیت کوین و السالوادور: آب و برق دنیای بلاک چین

 

بیت کوین از «ساحل بیت کوین» تا «ملت بیت کوین» با موفقیت پتانسیل عظیم خود را در ارتقای توسعه اقتصادی، افزایش همه‌گیر شدن مالی و دلارزدایی نشان داده است. السالوادور به عنوان کشوری با اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و سابقه زجر کشیدن ۱۲ ساله از جنگ داخلی، از لحاظ تاریخی به دلیل فقر، باندها و جنایت شهرت کمی داشته است. به همین جهات، اقتصاد آن به شدت به دلار وابسته است و تنها کمتر از ۱۰ درصد از پول ملی این کشور در گردش است و بیش از ۷۰ درصد از جمعیت سالوادور فاقد حساب بانکی هستند. اجرای «قانون بیت کوین» امکان دسترسی برابر به خدمات مالی را برای بیش از 6 میلیون نفر از ساکنان این کشور فراهم کرده است.

کیف پول دیجیتال رسمی دولت، Chivo، امکان پرداخت بدون نیاز به پول نقد یا کارت اعتباری را فراهم می‌کند و فقط به گوشی هوشمند نیاز دارد. این کیف پول از نقل و انتقالات برون مرزی نیز پشتیبانی می کند و در مقایسه با روش های مرسوم حواله‌های سنتی نه تنها سرعت بیشتری دارد، بلکه کارمزد کمتری را نیز ارائه می دهد.

پس از حل موفقیت آمیز مسئله پرداخت بیت کوین، السالوادور شروع به بررسی نحوه استخراج بیت کوین کرد. به عنوان کشوری با آتشفشان های فراوان، دولت السالوادور در حال برنامه ریزی برای استفاده کامل از مزیت جغرافیایی خود با ایجاد مراکز استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی زمین گرمایی تجدیدپذیر ارائه شده توسط آتشفشان ها، من جمله از طریق ایجاد اولین استخر استخراج بیت کوین در کشور است.

ظهور استخرهای ماینینگ بخش مهمی از فرآیند توسعه بیت کوین است. در عصر کنونی که تجهیزات استخراج ASIC با هشریت بالا بر بازار سلطه دارند، سختی استخراج بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته است و فعالیت ماینرهای کوچک در استخراج بیت کوین و دریافت پاداش های بلاک به تنهایی را دشوار می کند. تولد استخرهای ماینینگ این مشکل را با تجمیع هشریت بسیاری از ماینرهای کوچک برای مقابله با چالش‌ها و به اشتراک گذاشتن پاداش‌های بلوک حل کرده است. پاداش‌ها بر اساس نسبت هشریت ارائه شده توسط هر ماینر توزیع می‌شود و به آنهایی که میزان هشریت کمتری دارند نیز اجازه می‌دهد در ماینینگ شرکت کنند و پاداش‌هایی کسب کنند.

ViaBTC به عنوان یک استخر استخراج جهانی جامع ارزهای دیجیتال، از زمان تاسیس خود در سال ۲۰۱۶ هدفش را به حفاظت از منافع ماینرها اختصاص داده است و تضمین می کند که هر کاربر فرصت مشارکت در استخراج ارز دیجیتال را داشته باشد و بتواند نتایج تلاش خود را به دست آورد. ViaBTC با ارائه خدمات چند زبانه بین المللی، یک پلتفرم استخراج باز و شفاف را برای بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان ایجاد کرده است.

بدون آب، زندگی نمی تواند ادامه یابد. و بدون برق، جامعه از کار می افتد، هر دوی اینها پایه های وجود انسان هستند. تلاش السالوادور برای تبدیل بیت کوین به یک ارز قانونی، زمینه مناسبی را برای فناوری بلاکچین فراهم کرده است. هدف ViaBTC این است که از چیدمان کامل اکوسیستم خود برای ایجاد یک اکوسیستم جامع از خدمات متشکل از ViaBTC Pool، CoinEx Wallet، CoinEx Exchange و غیره استفاده کند و زیرساخت بلاکچین ایمن، پایدار، کارآمد و قابل اعتمادی را ارائه دهد. این شرکت متعهد به تبدیل شدن به آب و برق دنیای بلاک چین است و به کاربران جهانی خود کمک می کند تا راحت تر وارد این صنعت شوند و امکانات بی پایان دنیای بلاک چین را کشف کنند.


0 رای
امتیاز از خریداران