دیدگاه ها

سقوط بیت کوین! سقوط نزولی به 34 هزار دلار


در ساعاتی پیش، بیت کوین طبق روزهای گذشته روند نزولی خود را ادامه داد و به زیر 34.000 هزار دلار سقوط کرد. بر اساس گزارشی که کوین تلگراف منتشر کرده است، روند نزولی از روز پنجشنبه (30 بهمن) آغاز شده است و تا ساعاتی پیش همین روند ادامه پیدا کرده بود و به قیمت 33.000 هزار دلار رسیده بود، این در حالی است که برخی ار کارشناسان این سقوط را پیش بینی کرده بودند.

سقوط بیت کوین

با کاهش قیمت بیت کوین، حجم فروش در بازار ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است. قیمت بیت کوین در شش ماهه به پایین ترین سطح خود رسیده است. رکت کپیتال یکی از برترین تحلیل گران بازار در این باره گفته است:

 بیت کوین در محدوده 38.000 دلار تا 43.100 دلار نوسان می کند. پس از این سقوط، میتواند با یک رشد، روند صعودی را در پیش بگیرد. با در نظر گرفتن عوامل تکنیکال، محدوده حمایتی ۳۸,۰۰۰ دلاری همان چیزی است که از ورود بیت کوین به کانال بین ۲۸,۰۰۰ تا ۳۸,۰۰۰ دلار جلوگیری می‌کند. آخرین دفعه ای که قیمت در این محدوده نوسان می‌کرد، به سه‌ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۱ باز می‌گردد.

مدیر ارشد بخش سرمایه گذاری موسسه اکسو آلفا (دیوید لیفچیتز) درباره سقوط انفجاری بیت کوین گفته است: رسیدن به سطح 31.000 دلار می تواند خیلی سریع اتفاق بیوفتد. همچنین اخباری مطرح شده است که از ممنوع شدن ارزهای دیجیتال در اروپا خبر می دهد. خروج بخشی از معامله‌گران بازار از پایان سال ۲۰۲۱ تا به امروز و نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده اقتصاد جهان، از جمله مباحثی هست که دیوید به آن اشاره کرده است.

رسیدن به سطح 31.000 دلار

معامله گران منتظر خرید در کف قیمتی 30.000 دلار هستند، مایکل ون دیوپ یکی از تحلیل گران وب سایت کوین تلگراف در این باره گفته است:

در ماه ژوئن (خرداد) ۲۰۲۱، معامله‌گران منتظر سقوط قیمت به کانال بین ۲۳,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ دلار بودند تا تصمیم بگیرند که خرید کنند. اکنون اما، معامله گران منتظر هستند تا قیمت بیت کوین به ۳۰,۰۰۰ دلار برسد و سپس وارد بازار شوند.  مانند ژوئن گذشته قیمت ابتدا یک شکست صعودی غیرواقعی را به نمایش گذاشته و سپس به محدوده حمایتی رسیده است.

اسکات ملکر از معامله گران برتر در حوزه ارزهای دیجیتال، تاکید کرد که بازگشت به سطح 39.000 دلار دور از انتظار نیست و برای خریداران ضروری است.

ازگشت به سطح 39.000 دلار

همچنین اسکارت ملکر در خصوص بازار ارزهای دیجیتال گفته است:

آخرین شانس خریداران بستن کندل قیمت بالای ۳۹,۶۰۰ دلار در نمای ۱ روزه بازار است. بسته‌شدن قیمت زیر این سطح، به ویژه در نمای هفتگی، به‌معنای شکسته‌شدن ساختار بازار و شکل‌گیری یک کف نزولی جدید خواهد بود.  فروشندگان به بازار رحم نخواهند کرد.


0 رای
امتیاز از خریداران