خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

جهش بیت کوین به محدوده بالای 29 هزار دلار! پیش بینی روند بعدی بیت کوین


جهش ناگهانی بیت کوین

رشد 12 درصدی قیمت بیت کوین در چند روز گذشته و جهش به بالای 29,000 دلار در صورتی که اقدامات اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار بر بازار آلت کوین تأثیر منفی گذاشته، دوباره به برخی سرمایه گذاران را  ابه یک روند صعودی جدید امیدوار کرده است.

طبق گزارش CoinDesk، بیت کوین پس از رشد قابل توجه 7.7 درصدی در روز گذشته به قیمت 28,850 دلار رسید و اتریوم با افزایش 4.75 درصدی قیمت در محدوده 1,800 دلار معامله می شود.

 

 

Strahinja Savic، رئیس تجزیه و تحلیل داده ها در پلتفرم ارز دیجیتال Front Financial، در یادداشتی درباره دلیل جهش دیروز بیت کوین نوشت:

با جهش بیت کوین به بالای 28000 دلار، سهم این سکه از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار در 2 سال گذشته به 50 درصد رسید. برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، بیت کوین در هیچ یک از مشکلات نظارتی که در ایالات متحده ایجاد شده است، دخیل نبوده است.

ساویچ می‌گوید برخلاف فروش و ورشکستگی‌هایی که در اوایل سال جاری و اواخر سال ۲۰۲۲ شاهد بودیم، درخواست بلک راک برای مجوز راه‌اندازی ETF بیت‌کوین واقعاً ثابت کرد که سرمایه‌گذاران نهادی همچنان به بیت‌کوین علاقه‌مند هستند.

جو دی پاسکوال، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بیت بول کاپیتال نیز معتقد است که پرونده ETF بیت کوین و همچنین راه اندازی صرافی جدید ارز دیجیتال با حمایت چندین شرکت بزرگ به نام EDX می تواند نشان دهنده احتمال آغاز به کار باشد. روند صعودی ارزهای دیجیتال او اضافه کرد:

اگر بیت کوین به رهبری بازار ادامه دهد، تعجب آور نخواهد بود. با این حال، سطح 30,000 دلار مقاومت مهمی در ادامه روند صعودی است.