دیدگاه ها

مدیرعامل بایننس: تمام دارایی ام رو تبدیل به ارزهای دیجیتال کرده ام


مدیرعامل بایننس چندی پیش اعلام کرد که تمامی دارایی های خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و هیچ خانه و ماشینی ندارد چانگ پنگ ژائو در صحبت های اخیر خود گفته بیشترین پولی را که خرج می کند برای خرید لپ تاپ هایش است. برای مشاهده قیمت ارزها میتوانید به صفحه قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ایران ماین مراجعه کنید.

در یک مصاحبه ای از ژائو سوال شد چه مقدار از درآمد خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید؟

ژائو در پاسخ به سوال مصاحبه کننده اعلام کرد:

تقریبا میتوان گفت ۱۰۰ درصد دارایی ام رو اختصاص دادم به ارزهای دیجیتال، من هیچ پول فیاتی ندارم و تمامی وسایل فیزیکی که متعلق به من است در برابر ثروت خالص من قابل چشم پوشی است. زیرا این یک تغییر مفهومی است.

پس از پایان مصاحبه چانگ پنگ ژائو لینک مقاله مصاحبه خود را در توئیتر منتشر کرد و از عوامل بلومبرگ برای انجام مصاحبه تشکر کرد.

براساس صحبت های ژائو در مصاحبه برگزار شده، زیاد علاقه ای به ارزهای فیات سنتی یا دارایی های فیزیکی نیست زیرا آن ها نقد نشونده هستند. به این معنا که نمیتوان ارزها را با سرعت خرید و فروش کرد.

ژائو از خاطراتش می گوید که در سال ۲۰۱۲ قصد فروش آپارتمان خود و سرمایه گذاری بر روی بیت کوین را داشته است.

در یک زمان بخش زیادی از ثروت خالص من را آپارتمانی تشکیل میداد که در سال ۲۰۰۶ در شانگهای خریده بودم و در سال ۲۰۱۳ من کمی بیت کوین خریده بودم و درحال آشنایی با این ارز بودم که خیلی زود به آن علاقه مند شدم و عجله زیادی برای فروش ملک خود داشتم تا بتوانم در بیت کوین سرمایه گذاری کنم اما زمان فروش آپارتمان بسیار طولانی شد.

ژائو خاطر نشان کرد که نقدینگی بیش از هر چیز برای او اهمیت دارد و ترجیح می دهد اصلا مالک چیزی نباشد بنابراین از نظر او دارایی هایی مانند خانه، اتومبیل و … به کافی نقدشونده نیستند زیرا با سرعت زیاد نمیتوان آنهارا معامله کرد.

در مصاحبه از ژائو سوال شد لوکس ترین چیزی که خریدی چه بوده؟ ژائو در پاسخ به این سوال به خرید پنج یا شش لپ تاپ اشاره کرد و گفت:

من در حقیقت خیلی زود لپ تاپ هایم را خراب می کنم و به محض آین که مدل جدیدی به بازار می آید آن را خریداری می کنم زیرا وسایل گرانی به حساب نمی آیند و من اتومبیل و خانه ای ندارم.


0 رای
امتیاز از خریداران