دیدگاه ها

دستگاه ماینر چیتا F5 53Th


 

در این مقاله در مورد مشخصات دستگاه ماینر چیتا مدل F5 53Th  صحبت میکنیم

چیتا ماینر یک شرکت فناوری است که در حوزه استخراج بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال فعالیت می کند. این شرکت در سال 2017 توسط مهندسانی با تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شده است، استخراج بیتکوین یک فرآیند پیچیده است که نیاز به تجهیزات و محاسبات قدرتمند دارد. چیتا ماینر با توجه به تجربه و تخصص خود در حوزه فناوری، به طور مستمر در حال بهبود فرآیند استخراج بیتکوین و ارائه تجهیزاتی با کیفیت بالا برای این منظور است. این شرکت تلاش می کند تا با بهره گیری از تکنولوژی های نوین، بهینه سازی فرآیند استخراج بیتکوین و افزایش بهره وری در این زمینه را فراهم کند. همچنین، چیتا ماینر در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات استخراج بیتکوین فعالیت می کند و تلاش می کند تا تجهیزاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه دهد.
استخراج بیتکوین به دلیل قیمت بالای این ارز دیجیتال، به یکی از صنایع پر درآمد و پرسود در دنیا تبدیل شده است. چیتا ماینر با داشتن تجربه و تخصص در این زمینه، توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شود و در بازار جهانی رقابت کند.

مشخصات دستگاه ماینر چیتا F5 53Th

 این دستگاه در سال 2019 روانه بازار شد، ماینر چیتا F5 دارای قدرت پردازشی 53Th  هش ریت، و الگوریتم استخراج SHA-256 میباشد، این ماینر 258 تراشه 10 نانومتری دارد و میزان تولید صدای آن 65 دسی بل است و نحوه اتصال آن به شبکه از طریق کابل Ethernet میباشد. این دستگاه با ابعاد 240*190*340 طراحی و تولید میشوند، وزن آنها 5000g بوده و دارای 2 فن میباشد که وظیفه ی آنها خنک سازی دستگاه است به این صورت که هوای داخل دستگاه را به بیرون و هوای بیرون را به داخل دستگاه می آورند، فن ها کمک بسیار زیادی به طول عمر دستگاه و قطعات آن میکند. میزان ولتاژ ورودی منبع تغذیه دستگاه ماینر F5 برابر است با  12Vکه با توان مصرفی 3180 وات در دمای 5 تا 45 درجه سانتیگراد و رطوبت مطلوب 5 تا 95 درصد به خوبی کار میکند، لازم به ذکر است که جهت سالم ماندن دستگاه و قطعات آن و همچنین طول عمر بیشتر دستگاه از نوسان برق جلوگیری شود.

ارزهایی که میتوان با ماینر F5 53Th  استخراج کرد

بیت کوین  (BTC) Bitcoin
بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
آکوین  (ACOIN) Acoin
پیرکوین  (PPC) PeerCoin
ژول کوین  (XJO) Joulecoin
کیور کوین (CURE) Curecoin 
ایمارک  (DEM) eMark
آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
کرون  (CRW) Crown
ترا کوین  (TRC) Terracoin

بررسی برخی از مشخصات دستگاه ماینر F5 53Th 

ویژگی ها

F5

سازنده دستگاه

Cheetah

مدل ماینر

Cheetah F5

سال معرفی

2019

ابعاد

340*190*240

وزن

5000g

تولید صدا

 db 65

خنک کنندگی

2

پاور

3150W

ولتاژ

12V

نحوه اتصال

Ethernet

رطوبت مطلوب

95% – 5%

قدرت پردازش

53Th

الگوریتم

SHA-256

 

 ماینر مدل F5 نبست به شرکت های بزرگ پیشرفت بسیار چشم گیری داشته همانطور که مشاهده میکنید از نظر تولید صدا، میزان مصرف برق، تراشه های بکار گرفته شده در این دستگاه دست بالاتری دارد.
در مقاله ی بعدی ما میتوانید مقایسه این دستگاه را با یکی از دستگاه های شرکت واتس ماینر که جزء برترین ها محسوب میشود را مشاهده کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران