دیدگاه ها

افزایش قیمت دوج کوین! آیا روند صعودی است؟


افزایش قیمت دوج کوین

براساس گزارشی که وب سایت کوین تلگراف منتشر کرده است، دوج کوین در ماه های اردیبهشت تا بهمن 1400، بیش از 85 درصد از ارزش خود را از دست داده است. اما به یکباره در دو هفته ی پیش این میم کوین به قیمت  0.10 دلار رسید که همین افزایش روند صعودی باعث شد تا کاربران زیادی را به سمت این بازار بکشاند، به طوری که همین روند صعودی با جهش 30 درصدی در تاریخ 7 فروردین مواجه شد و باعث شد به قیمت 0.14 دلار رسید. کارشناسان در این باره مطرح کرده اند، که این روند صعودی در هفته های آینده ادامه خواهد داشت.

با توجه به پیش بینی هایی که تام بولکوفسکی معامله گر بازارهای مالی انجام داده است بر این موضوع تاکید دارد که حرکات صعودی قیمت عملکرد ضعیفی را دارد.او میگوید با توجه الگوی کنج کاهشی که این ارز بوجود آورده است قیمت به هدف الگو نمی رسد.  

علاوه بر این، رکورد دوج کوین نشان دهنده همبستگی مثبت قیمت این ارز دیجیتال و بیت کوین است که در حال حاضر 94 درصد است. همچنین در صورت کاهش قیمت بیت کوین به دلیل فشارهای اقتصاد کلان و درگیری بین روسیه و اوکراین، می تواند روند صعودی دوج کوین را محدود کند.

چه حمایت ها و مقاومت هایی روبه روی دوج کوین است !!

روند صعودی اخیر دوج کوین اکنون به حرکت سریع در محدوده 0.15 تا 0.19 دلار اشاره دارد. 3 سطح مقاومت روانی در این زمینه وجود دارد.

یک اصلاح نزولی قوی، همراه با افزایش حجم در ناحیه مقاومت، می‌تواند باعث شود که Dodge Quinn به سطح 0.786 Fib نزدیک به 0.10 دلار سقوط کند. از سوی دیگر، حرکت قوی بالاتر از این محدوده می تواند منجر به روند صعودی به سمت 0.24 دلار شود. سطوح 0.30 دلار و 0.37 دلار را نیز باید به عنوان اهداف بعدی در نظر گرفت که البته هدف الگوی نزولی نیز هستند.


0 رای
امتیاز از خریداران