دیدگاه ها

اتریوم و بایننس کوین می توانند به اوج قیمت تاریخی خود برسند


به گفته تحلیل گر شناخته شده حوزه ارزهای دیجیتال، بایننس کوین فرصت بسیار خوبی دارد تا بتواند تا رکورد تاریخی خود را ثبت کند. در ادامه این تحلیل گر افزود که بایننس کوین می تواند به قیمت 800 دلار برسد. طبق پیش بینی او اتریوم به  10.000 دلار خواهد رسید.

وب سایت دیلی هودل که در زمینه اخبار ارزهای دیجیتال فعالیت می کند، گزارشی را منتشر کرده است که یکی از تحلیل گران ارزهای دیجیتال با نام اسمارت کارنترکتر گفته است که یک روند نرولی در انتظار بازار اتریوم و بیت کوین است. به گفته او این روند نزولی اتفاق خواهد افتاد ولی ممکن است زمان بر باشد.

                                                ethereum

طبق نموداری که این تحلیل گر (اسمارت کارنترکتر) منتشر کرده است، هر دو ارز اتریوم و بیت کوین با خروچ از مقاومت کانال  توانایی رشد تا 8 دلار را دارد. این در حالی است که بیت کوین با قیمت 65.000 دلار و اتریوم با قیمت 4.700 دلار معامله می شود. ماه گذشته هم این تحلیل گر پیش بینی کرده بود که قیمت اتریوم تا 10.000 دلار خواهد رسید و ادامه هم گفته بود که اگر هر دو ارز اتریوم و بیت کوین بتواند الگوی سروشانه معکوس را به سمت بالا بشکند، می تواند نشانه ای از شروع روند صعودی باشد.

اسمارت کارنترکتر گفته است که پس از سه سال، هر دو ارز اتریوم و بیت کوین الگوی سروشانه بزرگی دیده می شود که شکسته شده است. اتریوم می تواند به 10.000 دلار برسد و این مسئله را باید جدی گرفت. اظهار نظر این تحلیل گر درباره بایننس کوین به این صورت است که بایننس کوین همچنان عالی عمل می کند و از نظر بنده صددرصد بایننس کوین اوج قیمت جدیدی را می تواند ثبت کند.

                                               chart price                                                                   

اسمارت کارنترکتر زمانی که بیت کوین 5.500 دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می شد، پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا قیمت 3.200 دلار پایین خواهد آمد و درست شش ماه بعد به گفته او بیت کوین تا قیمت 3150 دلار سقوط کرد.


0 رای
امتیاز از خریداران