دیدگاه ها

این فرصت را از دست ندهید!! ارزهای انفجاری سال 2022


4 ارز انفجاری سال 2022

با توجه به این که سال 2021 سال درخشانی در دنیای ارزهای دیجیتال بود و خیلی از این رمز ارزها رشد قابل توجهی را داشته اند و باعث شد تا بسیاری از کاربران با این حوزه آشنا شوند. اما در کنار این ارزها که رشد بی سابقه ای داشته اند، بسیاری از ارزها از این قافله جا مانده اند و نتوانسته اند رشد خود را به همراه داشته اند دراین مقاله به چند نمونه از بهترین ارزهای که می توانند سال 2022 به صورت عجیب رشد کنند می پردازیم.

با در نظر داشتن این موارد از جمله شیوع ویروس کرونا در چین و ممنوعیت های اعمال شده از سوی کشور چین و برخی از اتفاقات دیگر باعث شد که بعضی از ارزهای دیجیتال رشد خود را نداشته باشند و با توجه به این که پتانسیل افزایش قیمت این ارزها خیلی بالا بوده است. در این مقاله قصد داریم 5 رمز ارزی که از این قافله ی سود چند برابری جا مانده است را به شما معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

مای نیبور آلیس (ALICE)

مای نیبور آلیس

یک بازی چند نفره رایگان مبتنی بر بلاک چین است. واحد پول بازی، ALICE، نقش مهمی در اکوسیستم بازی دارد. MyNibor Alice یا به اختصار MNA، نه تنها برای بازیکنان بلاک باستر چینی، بلکه برای دیگر علاقه مندان به بازی های رایانه ای نیز جذاب به نظر می رسد. البته، نباید فراموش کرد که این جادو از داستان سرگرم کننده، جلوه های بصری جذاب و شخصیت های خنده دار الهام گرفته از کتاب های مصور کودکان نشات می گیرد.

مای نیبور آلیس یک طرح داستانی را پیش می برد و یک تعامل منحصر به فرد بین خلاقیت های بازیگران ایجاد می کند. کاربران این بازی می توانند زمین های خود را توسعه دهند و آنچه را که ساخته اند با دیگران به اشتراک بگذارند. دارایی های داخل این بازی در قالب NFT بوده و به این دلیل از نظر ارزش و کمیاب بودن با هم متفاوت هستند.

تیم سازنده مای نیبور آلیس

شرکت انتلر اینتراکتیو (Antler Interactive) واقع در شهر استکهلم سوئد توسعه‌دهنده و سازنده بازی مای نیبور آلیس است. این استودیوی بازی‌سازی در زمینه بازی‌های موبایل و محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی فعالیت دارد. کریستوپیا (Krystopia) و سِو‌رایو (SVRVIVE) از جمله عناوین محبوب این استودیو است.

مدیر عامل این شرکت، آنا نورویک، فردی با تجربه مالی است، آنا با شرکت های معتبر جهانی مانند Credit Suisse و Accenture کار کرده است. تیم توسعه من مای نیبور متشکل از افراد با تجربه در زمینه ساختن بازی  و بلاک چین است.

هدف

همانطور که گفته شد، My Niebuhr Alice یک بازی است که در آن بازیکنان می توانند ضمن یافتن دوستان جدید، جزایر مجازی و آیتم های NFT را خریداری و بفروشند. این پلتفرم علاوه بر ارائه گزینه بازی به کاربران، نوعی شبکه اجتماعی نیز هست. در همان زمان، کاربران می توانند توکن های ALICE را در چت برای یکدیگر ارسال کنند.

تاریخچه قیمت

پایین‌ترین قیمت توکن آلیس در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۱ با قیمت ۳.۱۹ دلار می باشد. بالاترین قیمت این ارز دیجیتال نیز در ۱۵ مارس ۲۰۲۱ با قیمت ۴۲.۵۵ دلار به‌ثبت رسیده است که در حال حاضر توکن‌های عرضه‌شده آلیس ۳۰٬۶۰۰٬۰۰۰ واحد بوده و قرار است در مجموع ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ واحد از این دارایی دیجیتال عرضه شود.

ایلین وردز (TLM)

Alien Worlds یکی دیگر از بازی های متاورس است که از ویژگی های مالی توزیع شده بهره می برد. این بازی بلاک چین مبتنی بر مرورگر، بازیکنان را به یک ماجراجویی فضایی در سال 2055 می برد.

نکته جالب در مورد این بازی این است که هر آیتم یک نشانه در این دنیای متا است. کاربران در این بازی برای به دست آوردن NFT های خاص و ارزشمند به رقابت می پردازند و واحد ارزی این پلتفرم ارتباط نزدیکی بین توکن های منحصر به فرد بازی ایجاد کرده است. بازیکنان می توانند ماموریت های مختلفی را بر عهده بگیرند و به سیارات دیگر سفر کنند. با توجه به حاکمیت این ملک می توان از آن برای شرکت در رویدادها و مسابقات مختلف استفاده کرد.

تیم سازنده

این بازی توسط مجموعه‌ای به نام داکوکو در شهر زوگ سوئیس، معروف به Crypto Valley ساخته شده است.مایکل یتیز (Michael Yeates) که پیش از این سابقه کار روی شبکه بلاک چین ایاس (EOS) را در کارنامه کاری خود داشته‌، به‌همراه راب آلن (Rob Allen) و ساروجینی مک‌کنا (Sarojini McKenna) بنیان‌گذاران این بازی هستند.

هدف

هدف از ساخت و توسعه بازی Eileen Words تفاوت چندانی با دیگر همتایان خود ندارد. این بازی همچنین با ارائه جوایز در قالب سکه های ارز دیجیتال و NFT های ارزشمند  به دنبال ایجاد بستری برای جذب بازیکنان بازی های رایانه ای است.

تاریخچه ازر

ارز دیجیتال TLM در 11 آوریل 2021 در 7.19 دلار به اوج خود رسید. اما کمی بعد، در تاریخ 26 ژوئن 2021، کمترین ارزش این دارایی به قیمت 0.0666 دلار رسید. گردش مالی در گردش این توکن در زمان نگارش 914,030,370 واحد است.

پروژه میکر (MKR)

 MakerDAO یک پروژه منبع باز، مستقل و غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است. این پلتفرم امکان وام دادن و قرض گرفتن ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به واسطه فراهم می کند. میکردائو متشکل از یک سرویس قرارداد هوشمند است که فرآیند استقراض و وام را مدیریت می کند.

این پلتفرم شامل دو ارز دیجیتال به نام‌های دای (DAI) و میکر (MKR) است.

MKR نام توکن یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز از MicroDao است که در سال 2017 راه اندازی شد. توکن این پروژه در بلاک چین اتریوم توسعه یافته و از استاندارد ERC-20 استفاده می کند، این پلتفرم همچنین دارای یک استیبل کوین به نام DAI است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود. در واقع عملکرد و ماهیت MKR پشتیبانی از تولید دای و ثبات قیمت است.

علاوه بر این کاربران Maker می‌توانند در مورد به ‌روزرسانی ‌ها و بهبودهای پلتفرم رای دهند. Maker این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که سکه های DAI را ایجاد، قرض دهند یا قرض بگیرند. هر کسی که به مقدار مشخصی اتر (ETH) و کیف پول متامسک دسترسی دارد، می تواند با قفل کردن این ارز دیجیتال در قراردادهای هوشمند، یک استیبل کوین DAI ایجاد کند.

  تیم سازنده و تاریخچه میکر (MKR)

پلتفرم میکر در سال 2014 توسط رون کریستنیسن، کار آفرین دانمارکی و دانش آموخته دانشگاه کپنهاگ ایجاد شد. کریستنیسن پس از مطالعه تجارت بین‌المللی و بیوشیمی، شرکت استخدامی Try China را تأسیس کرد و بعداً وارد فضای بلاک چین شد. کریستنیسن به عنوان مدیر کل بنیاد فعالیت می کند. در کنار او افرادی مانند استفن بیکر، بنیانگذار سابق Cubit Capital، و اقتصاددان شفالی روی هستند که شرکت میکردائو را تشکیل داده اند. به طور رسمی در سال 2017 در شبکه اتریوم راه اندازی شد و میکر تنها 12 ماه بعد راه اندازی شد.

از آنجایی که سازنده به یک سیستم غیرمتمرکز متکی است و کاربران حق دارند در مورد عملیات آن اظهار نظر کنند، شرکت کنندگان پروتکل می توانند از پورتال حاکمیتی برای مشاهده و رأی دادن به پیشنهادات استفاده کنند.

کاربرانی که مایل به شرکت در نظرسنجی هستند می توانند با کیف پول های سخت افزاری یا موارد Web 3.0 و مشاهده جزئیات پیشنهادات توسعه خود در صفحه نظرسنجی، به پورتال حاکمیت دسترسی داشته باشند. نظر به این که رای‌گیری در شبکه اتریوم انجام می‌شود، کاربرانی که می‌خواهند با MKR رای دهند باید اتر کافی در کیف پول خود داشته باشند تا هزینه تراکنش را پوشش دهند. عملکرد وام Maker Protocol بر اساس قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم است. این قراردادهای هوشمند از نظر فنی تسویه بدهی اعتباری (CDPs) یا Maker Vaults نامیده می شوند.

هدف از ساخت میکردائو (MKR)

هدف اولیه از ساخت، ایجاد یک زیرساخت عملیاتی و حاکمیتی غیرمتمرکز بود. زیرساختی که امکان ایجاد یک ارز پایدار و قابل قبول در سطح جهانی را فراهم می کند. این سیستم از مکانیسم های تشویقی استفاده می کند تا به کسانی که در پروتکل سرمایه گذاری کرده اند اجازه دهد در فرآیندهای عملیاتی و توسعه مشارکت کنند.

در همان زمان میکردائو به دنبال ایجاد مکانیسمی است که دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز را با استفاده از ارزهای دیجیتال تسهیل کند. مکانیسمی که افراد را تشویق می کند اتر را به DAI تبدیل کنند.

بنابراین کاربران می توانند به یک استیبل کوین به طور گسترده پذیرفته شده در پروتکل های دیگر دسترسی داشته باشند. به این ترتیب این شبکه با ایجاد یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و شفاف، کارایی و شفافیت بازارهای مالی را افزایش می دهد.

میکردائو مسئول تامین و توزیع تمام توکن های MKR است. بنابراین این توکن نه از طریق ماینینگ و نه از طریق تولید کاربر به بازار عرضه می شود. میکردائو در ابتدا با 1 میلیون توکن MKR راه اندازی شد. عرضه  فعلی 977,7631واحد بوده و این ارزش به 2 میلیارد دلار رسیده است. با این حال عرضه کل توکن های کارخانه با قیمت ها و شرایط بازار متفاوت است.

پروژه انکر (ANKR)

انکر در سال 2017 با هدف ایجاد یک پلتفرم اپلیکیشن با دسترسی آسان به وب 3.0 توسعه یافت. Anchor یک زیرساخت بین زنجیره ای مبتنی بر بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز است که به اشتراک گذاری و توسعه نرم افزارهای غیرمتمرکز را امکان پذیر می کند.

ایده اصلی Ankr حذف نیاز به مدیریت متمرکز، واسطه ها و مالکیت و کنترل کامل داده ها برای کاربران و مشارکت کنندگان شبکه است. انکر نه تنها یک پروژه دفتر مرکزی غیرمتمرکز، بلکه یکی از برجسته ترین پروژه ها در بخش دفاعی است. پروژه ای با هدف تمرکززدایی اینترنت و کمک به توسعه وب 3.0

تیم سازنده و تاریخچه انکر

Chandler Song در سال 2017 انکر را ایجاد کرد. از ابتدای پروژه، تیم انکر به تیم بزرگی از متخصصان تبدیل شده است که بر روی ایجاد زیرساخت برای Web 3.0 کار می کنند. از ابتدای پروژه، تیم انکر به تیم بزرگی از متخصصان تبدیل شده است که بر روی ایجاد زیرساخت برای web 3.0 کار می کند. شبکه اتریوم در ابتدا میزبان انکر بود و توکن این پروتکل نیز با استاندارد ERC-20 عرضه شد؛ اما در حال حاضر این ارز دیجیتال با استاندارد BEP-2 نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

هدف از ساخت انکر (ANKR)

هدف پلتفرم انکر پشتیبانی از پروتکل های بلاک چین با دیدگاه توسعه وب 3.0 و ایجاد یک اینترنت کاملاً غیرمتمرکز امن است. در عین حال این پروتکل به دنبال مهار قدرت محاسباتی رایانه های غیرفعال برای رایانش ابری است.


0 رای
امتیاز از خریداران