دیدگاه ها

تحلیل‌گر معروف: آماده صعود قیمت بیت کوین باشید


 

یک تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که احتمال تغییر روند بیت کوین در این ماه وجود دارد. جیسون پیزینو به 283000 فالوور یوتیوب خود گفت که بیت کوین در حال شکل گیری یک الگوی Wyckoff است که نشان می دهد این دارایی در تلاش برای معکوس کردن روند و ایجاد یک روند صعودی است.

به گفته Pizzino، به نظر می رسد بیت کوین در مراحل نهایی شکل گیری این الگو قرار دارد. این مرحله نشان می دهد که بیت کوین برای یک دوره صعودی آماده می شود.

این قطعه از پازل بزرگترین صحنه در این بازار است. من می‌خواهم بتوانم تأیید کنم که الگوی Wyckoff تنها پس از 2 هفته استقرار در نمودار تکمیل شد. به خصوص اگر از سطح 50 درصد که حدود 42000 دلار است عبور کنیم.

 

 

 به گزارش Crypto News، با نگاهی به قیمت بیت کوین در ماه آوریل، Pizzino معتقد است که بیت کوین می تواند در این ماه به بیش از 30000 دلار برسد.

اسفند ماه فوق العاده ای بود. قیمت پایین تر هدایت شد، سپس یک نوسان پایین تر (کف) ایجاد کرد و سقف قبلی شکسته شد و من فکر می کنم ماه آوریل ماه خواهد بود که قیمت سطح 32000 دلار و سطح 30000 دلار را آزمایش خواهد کرد که حداقل قیمت در ژانویه است. پشتیبانی محسوب می شود.


0 رای
امتیاز از خریداران