دیدگاه ها

چگونه با ماینر اتریوم استخراج کنیم


نحوه استخراج از طریق ماینر اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و به هنوان رقیب اصلی بیت کوین محسوب می شود و   جامعه ارز دیجیتال طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که ارز اتریوم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است پس استخراج آن بسیار سودده خواهند بود. در ادامه فرآیند استخراج اتریوم را با دستگاه ماینر مورد برسی قرار می دهیم.

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتالی اتریوم را استخراج کنید، باید تجهیزات آن را فراهم کرد. اصلی ترین موضوع انتخاب ماینری است که بتواند از الگوریتم EtHash  پشتیبانی کند. زیرا ارز اتریوم بر اساس این الگوریتم کار می کند. اتریوم همانند بیت کوین دارای یک شبکه غیرمتمرکز می باشد که توسط شرکت کنندگان شبکه اتریوم تایید و آپدیت می شوند.

ماینرها برای استخراج ارز اتریوم باید به استخر اتریوم متصل شوند، و پس از اتصال به استخر اتریوم باید معادلات رمزنگاری شده را با استفاده از محاسبات ریاضی حل کند و پس از حل معادلات، پاداش هایی که استخر به ماینرها پرداخت می کند، بر اساس میزان قدرت هش ریت دستگاه می باشد. در نظر داشته باشید که در انتخاب استخر باید به سه فاکتور مهم توجه ویژه کرد: اندازه استخر، حداقل پرداخت و هزینه تراکنش استخر. یکی از مواردی که بر قیمت ماینر اتریوم تاثیر می گذارد، قیمت ارز اتریوم می باشد که تاثیر مستقیم می گذارد بر بازگشت سرمایه ماینرهای اتریوم که باید به آن توجه شود.

هر کسی می تواند در دنیای امروزی ارز اتریوم استخراج کند به شرط اینکه بتواند به شبکه اتریوم وصل شود. برای اینکه بتوانید فرآیند استخراج اتریوم را فراهم کنید باید ابتدا تجهیزات آن را مهیا کنید، که این تجهیزات می تواند کارت های گرافیک یا دستگاه های ماینر باشد. استخراج اتریوم با استفاده از کارت گرافیک نیازمند تجهیزاتی از جمله مادربرد، رم، پردازنده، ریگ یا همان محفظه و منبع تغذیه می باشد.  فرآیند استخراج اتریوم با استفاده از کارت گرافیک از هزینه بسیار بالایی برخوردار است که علاوه بر آن میزان بازگشت سرمایه آن هم  نسبت به ماینرها دیرتر می باشد. در واقع استخراج اتریوم با استفاده از کارت های گرافیک، به معنای استخراج ارز کمتر و در نهایت سود کمتر می باشد که هر کسی برای سرمایه گذاری بودجه خود، می خواهد سود قابل فبولی را بدست آورد. پس اگر جز افرادی هستید که می خواهید سود بیشتری را از میزان سرمایه خود بدست آورید، حتما از ماینر اتریوم استفاده کنید. کارت های گرافیک نسبت به دستگاه های ماینر هم قضای بیشتری را اشغال می کنند و هم برای خرید باید به نسبت ماینر بیشتر هزینه کرد. در رابطه با نصب و راه اندازی هم دستگاه های تنها با استفاده از کابل برق و کابل اینترنت، قابل استفاده هستند. اما برای استخراج با استفاده از کارت گرافیک شما به دانش فنی نیاز دارید.

ریگ ماینر اتریوم

شما برای استخراج اتریوم لازم است که به استخر اتریوم متصل شوید تا فرآیند استخراج شروع شود. تمامی ماینرهای اتریوم در یک استخر توافق دارند، زمانی که ماینری زودتر از بقیه بتواند معادلات ریاضی را حل کند، استخر اتریوم، پاداش را بر اساس میزان قدرت هش ریت پرداخت می کند.

همانطور که می دانید هزینه استخر سهمی را که مدیریت استخر برای اجرای استخر دریافت می کند تعیین می کند. اگر هزینه های استخر بالای 3 درصد باشد، می توانید استخر دیگری پیدا کنید. ویژگی بعدی حداقل پرداخت است و این ویژگی حداقل مبلغ قابل برداشت از استخر را تعیین می کند. به عنوان مثال، حداقل پرداخت 1 اتر است و ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا به این مبلغ جایزه برسید و بتوانید آن را نقد کنید. توجه داشته باشید که استخری را انتخاب کنید که کارمزد آن نسبت به رقبا کمتر باشد، معمولا کارمزد استخر های اتریوم بین 1 تا 3 درصد می باشد.

روش دیگری که می توان ارز اتریوم استخراج نمود، استفاده از استخراج ابری است. در واقع شرکت هایی هستند که با استفاده از اجاره دادن ماینر به کاربران این امکان را می دهند که بدون داشتن دانش فنی و تجهیزات ماینینگ، اتریوم استخراج کنند. از مزایای استفاده از این روش می توان به عدم استفاده از تجهیزات، صرفه جویی در هزینه ها، سرویس و عیب یابی اشاره کرد. شما تنها کافی است که که اجاره ماینرها را در روش استخراج ابری پرداخت کنید و اقدام به رمز آوری کنید. برای خرید ماینر و مشاهده درآمد دستگاه ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه کنید.

 


0 رای
امتیاز از خریداران