خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

کلاه‌برداری بروکر ICM Brokers + بررسی اعتبار بروکر ICM Brokers


کلاه‌برداری بروکر ICM Brokers + بررسی اعتبار بروکر ICM Brokers | ایران ماین

کارگزاری ICM Brokers یک بروکر بین‌المللی است که در سال 2009 در انگلستان تأسیس شده است و تا سال 2022 به ایرانیان خدمات می‌داد اما از آن تاریخ به بعد با ایجاد یک وب‌سایت جداگانه به نام ICM Brokers، خدمات به کاربران ایرانی و کشورهای تحت تحریم را به این دامنه جدید تحت همان خدمات و رگوله منتقل کرد. به همین دلیل برخی فکر کردند که این بروکر کلاه‌برداری کرده است در حالی که این‌طور نیست و حساب‌ها بدون مشکل منتقل شدند.

 

آیا بروکر ICM Brokers کلاه‌بردار است؟

برای اینکه اثبات شود ICM کلاه‌بردار نیست بهتر است به رگوله‌های آن رجوع کنیم. بنابراین در جدول زیر به صورت جداگانه رگوله و مجوزهای این بروکر را مورد بررسی قرارداده‌ایم.

مجوز

کشور

شرح

SVGFSA

سنت وینسنت

 شماره لایسنس رگوله 1956

بررسی اعتبار بروکر ICM Brokers در WikiFx

در قدم اول برای اعتبار سنجی دقیق‌تر ICM به سراغ ویکی اف ایکس می‌رویم، در این وب‌سایت اعتبار سنجی همان‌طور که مشاهده می‌کنید. امتیاز 12.2 را کسب کرده است. یکی از پایین ترین نرخ امتیازها در بین کارگزاری‌هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند و همان‌طور که می‌دانید این دامنه جدید ICM Broker نتوانسته هنوز اعتبار ICM mrkets را به دست بیاورد.

بررسی اعتبار بروکر ICM Brokers در سایت Trust Pilot

وب‌سایت بعدی که می‌تواند اعتبار سنجی مناسبی از ICM داشته باشد، تراست پایلوت است. در این سایت فقط دو نفر درباره این کارگزاری نظر داده اند که امتیاز 3.8 را کسب کرده اما با توجه به پایین بودن تعداد رای دهندگان نمی‌توان این امتیاز را مبنایی بر خوب یا بد بودن بروکر قرار داد.

بررسی اعتبار بروکر ICM Brokers در ایران

روش آخر برای بررسی و تجزیه و تحلیل بروکر ICM، مراجعه به وب‌سایت کدام بروکر است. در این وب‌سایت تمامی خدمات و همه جنبه‌های مختلف بروکر به صورت کامل بررسی شده است و می‌توانید دیتای قوی از کدام بروکر درباره آی سی ام به دست بیاورید.

نتیجه‌گیری

پس از بررسی کامل بروکر ICM متوجه می‌شویم که این کارگزاری نه تنها کلاه‌بردار نیست، بلکه می‌توان آن را یک بروکر سطح متوسط دانست که به ایرانیان خدمات می‌دهد. هرچند که شرکت مادر این بروکر یعنی آی سی ام بروکرز یکی از معتبر ترین بروکرهای جهان است اما دامنه جدید آن که ویژه معامله گران تحت تحریم بخصوص ایرانیان طراحی شده، از اعتبار چندانی برخوردار نیست.