دیدگاه ها

معرفی و خرید ماینر M21 28Th


معرفی و خرید ماینر M21 28

شرکت میکرو بی تی (Micro BT) یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های ماینر می باشد که در ماه آگوست سال 2019 محصولات خودش را به  بازار ارائه کرد. یکی از برترین دستگاه هایی که شرکت میکرو بی تی در سال 2019 به جهان معرفی کرد، دستگاه Whatsminer M21 28th می باشد که در ابعاد  440x200x300 و وزن 7.150 کیلوگرم تولید شده است که از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی می کند.

ارزهای قابل استخراج

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش j(BCH) Bitcoin Cash
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • ایمارک (DEM) eMark
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown

مشخصات ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28 TH

 

وزن 7.150 کیلوگرم
دمای محیط 5 تا 40 درجه سانتی گراد
میزان رطوبت  5 تا 95 درصد
میزان نویز  75 دسی بل
میزان برق مصرفی 1680 وات
هش ریت  28 تراهش بر ثانیه

 

فن دستگاه ماینر M21 28TH

فن ماینر

تمام سخت افزارهای ماینینگ برای استخراج نیاز به فن خنک کننده دارند که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند و همچنین باعث می شود که عمر دستگاه را افزایش می دهد. فن 14*14 ماینر یکی از قطعات اصلی ماینر است. کاربردی ترین فن ماینر مربوط به واتس ماینر، انت ماینر و ... که کیفیت بالایی دارد و برای افزایش طول عمر آن بهتر است در دما با تهویه مناسب و بدون ذخیره گرد و غبار باشد. فن دستگاه ماین دارای 4 کابل اتصال بوده و نیروی چرخش آن 6000 دور در دقیقه می باشد و نحوه اتصال به گونه ای است که می توان آن را مستقیماً به برق شهری وصل کرد و با ولتاژ 9 ولت نیز کار می کند. این محصول در ابعاد 14*14 تولید و در بازار عرضه شده است.

مشخصات پاور M21 28TH

ابعاد فن 14*14
تعداد کابل 4 عدد
نیروی چرخش 6000 دور در دقیقه
میزان ولتاژ 9 ولت

 

چه زماني نياز به تعويض فن دستگاه ماينر است؟

در صورتی که فن دستگاه دچار خرابی شود باید هرچه سریعتر اقدام به تعویض آن کرد زیرا در صورت عدم تعویض یا تعمیر، خنک سازی دستگاه دچار اختلال می شود و همین امر باعث بالا رفتن دمای دستگاه می شود که در نتیجه باعث می شود که به دستگاه آسیب برسد.

هشبرد دستگاه ماینر

هشبردها يكی از مهمترين اجزای ماينر هستند كه كار پردازش عملیات استخراج ارزهای دیجیتال را انجام می دهند. در این دستگاه 3 هشبرد وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت پردازشی معادل 9.3 تراهش می باشد. روی بدنه هش برد ماینر سینک هایی متصل شده که وظیفه خنک سازی را بر عهده دارد.

هش برد m21 28

پاور دستگاه ماینر M21 28TH

 پاور دستگاه ماینر M21 28TH

پاور ماینر Whatsminer M21 در ماینر ها همانند اجزای دیگر این دستگاه ها وظیفه ای را بر عهده دارد که در کنار قسمت های دیگر به عمل کرد هش کردن می پردازند. وظیفه ی پاور تامین کردن برق است و از این جهت یکی از مهم ترین اجزای دستگاه های ارز دیجیتال محسوب می شود. محافظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه یکی از ویژگی های محافظتی است که باعث جلوگیری از سوختن پاور می شود. همچنین از دیگر مزایای این پاور می توان به محافظت در برابر بیش از حد جریان برق اشاره کرد.

توان مصرفی ۳۳۵۰ وات 
شدت جریان  ۱۶ آمپر
 دمای عملیاتی ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
حداکثر رطوبت مطلوب ۹۵ درصد 

 

دلایل خرابی پاور ماینر ها

پاور ماینرها به دلایلی زیادی دچار خرابی و نا کارامدی می شودند و از این دلایل می توان بالا رفتن دما در پاور، نوسانات شدید برق و سرویس دهی نا منظم را نام برد. اگر پاور ماینر آسیب جدی در سخت افزار خود ندیده باشد قابل تعمیر است و می توان دوباره از آن استفاده کرد ولی تصمیم به خرید آن یک راهکار عاقلانه هست.

خرید ماینر Whatsminer M21 28th

خرید ماینر Whatsminer M21 قانونی را میتوانید از وب سایت شرکت ایران ماین  تهیه کنید همچنین برای مشاوره خرید با سرمایه مد نظرتان میتوانید در گفتگو وب سایت با کارشناسان ما در تماس باشید یا با شماره 03591001551 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مطلع شدن درآمد ماینر میتوانید از بخش ماشین حساب ماینر ایران ماین بهره مند شوید.


0 رای
امتیاز از خریداران