دیدگاه ها

معرفی و مشخصات ماینر M32


معرفی و مشخصات ماینر M32

ما در این مقااله به مشخصات و خرید ماینر M32 می پردازیم تا شما را با اطلاعات این دستگاه آگاه سازیم. در ابتدا به صورت مختصر به تعریف ماینر می پردازیم که در اصل ماینر به سخت افزاری گفته می شود که برای استخراج ارزدیجیتال به کار می رود و شما می توانید از این دستگاه ارزهای بیت کوین، اتریوم، بایننس و سایر رمز ارزها را به صورت قانونی استخراج کنید .دستگاه های ماینر از قطعات مختلفی مانند فن، هش برد، مادربرد، پاور و ... تشکیل می شوند.

اگر قصد استخراج ارزهای دیجیتال را داشته باشید مهم ترین و اصلی ترین موضوع انتخاب دستگاه یا سخت افزار خوب برای اسنخراج ارزهای دیجیتال است. دستگاه ماینر Whatsminer M32 64TH یکی از دستگاه های ماینر محبوب شرکت میکرو بی تی  است که در ادامه به معرفی این دستگاه ماینر می پردازیم.

مشخصات ماینر M32 64Th

دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M32 64TH یک از دستگاه های محبوب و پرطرفدار است که در ابعاد 490*350*230 میلیمتر و با وزن 13.5 کیلوگرم  توسط شرکت میکرو بی تی معرفی شد. این دستگاه از الگوریتم SHA-256 برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می کند.شما می توانید برای خرید ماینر و مشاهده درآمد ماینر و همچنین قیمت ماینر Whatsminer M32 64TH به صفحه ماشین حساب ماینر مراجعه کنید و درآمد دستگاه ها را مشاهده کنید. همچنین جهت خرید ماینر قانونی که مهمترین عامل در زمینه خرید ماینر است میتوانید به وبسایت ایران ماین مراجعه فرمایید.

 Whatsminer M32 64TH

ارزهای قابل استخراج

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • ایمارک (DEM) eMark
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown

سایر مشخصات

این دستگاه در جولای  سال 2020 به بازار عرضه شد. میزان برق مصرفی دستگاه برابر با 3330 وات می باشد همچنین با ولتاژ 12 ولت کار می کند و قادر است که صدا را با حساسیت 75 دسی بل تولید کند. این دستگاه به دو فن خنک کننده مجهز شده که مانع حرارت دستگاه و بالا رفتن دما می شود.

فن دستگاه ماینرM32

تمامی دستگاه های ماینینگ برای استخراج نیاز به فن خنک کننده دارند که از بالا رفتن حرارت و دمای دستگاه جلوگیری کند و همچنین باعث افزایش عمر دستگاه می شود. فن 14*14 دستگاه ماینر جزو قطعات اصلی ماینر محسوب میشود.

کاربردی ترین فن های دستگاه ماینر مربوط به شرکت واتس ماینر (Whatsminer)، انت ماینر (Antminer) و ... می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و برای افزایش طول عمر آن بهتر است در دمایی با تهویه مناسب و فاقد از هرگونه گرد و خاک نگهداری شود.

این فن دستگاه ماینر دارای 4 کابل اتصال است و میزان قدرت چرخش آن برابر با 6000 دور در دقیقه می باشد و نحوه اتصال به این شکل است که مستقیم می تواند به برق شهر متصل شود و با ولتاژ 9 ولت نیز کار می کند. این محصول در ابعاد 14*14 تولید شده و به بازار ارائه می شود.

fan

برق ماینر

از آنجایی که ماینر ها فعالیت سنگینی را برای استخراج ارز انجام می دهند بنابراین  باید برای آنها برق مناسب تهیه شود برق خانگی آمپر پایینی دارد و استفاده از آن برای فرآیند ماینینگ غیر قانونی است و امکان دارد  به آتش سوزی منجر شود.دستگاه ماینر مدل  Whatsminer M32 64TH  با برق 220 ولت کار میکند و  دارای یک پاور می باشد که به بدنه آن متصل گردیده است. این دستگاه با حداکثر توان مصرفی 3330 وات به خوبی کار کرده و دارای دو فن می باشد که می تواند هوای بیرون را به داخل کشیده و در خنک شدن قطعات در هنگام کار کردن با سرعت بالا اثر داشته باشد.

هش برد دستگاه ماینرM32 64th

هش برد دستگاه ماینر واتس ماینرWhatsminer M32  یکی از قطعات مهم محسوب می شود که پردازش استخراج ارزدیجیتال را بر عهده گرفته است. در این دستگاه 3 عدد هش برد وجود دارد که توان پردازشی هریک از آنها برابر با 21.3 تراهش می باشد. روی بدنه هش برد ماینر  سینک هایی متصل شده که وظیفه خنک سازی را بر عهده دارد.

hashboard

چیپست های ماینر M20 64th

دستگاه ماینر M32 از تکتولوژی چیپست های 8 نانومتری استفاده می کند که در بهبود سرعت و بهینه سازی مصرف انرژی اثر دارد. دستگاه ماینر M32  تا دمای 45 سانتی گراد و حداکثر رطوبت 95 درصد به خوبی کار می کند.


1 رای
امتیاز از خریداران
اکبری
دوشنبه, 19 مهر 1400
پاسخ

عالیه