دیدگاه ها

معرفی پاور ماینر با کیفیت ایران ماین


معرفی پاور ماینر

پاور یا منبع تغذیه ماینر قطعه سخت افزاری است که در دستگاه ماینر وظیفه تامین انرژی مورد نیاز قطعات را برعهده دارد. در واقع پاور ماینر، جریان برق متناوب (AC) ورودی برق شهر را به جریان مستقیم (DC) خروجی برای استفاده سایر قطعات ماینر تبدیل کرده و از طریق کنترل برد، قطعات را تغذیه می‌کند. پس بنابراین منبع تغذیه نقش اساسی در فرآیند استخراج دارد که در صورت خرید با انتخاب نادرست می تواند باعث کاهش راندمان هش ریت و کاهش عمر قطعات ماینر شود. فرآیند استخراج ارز دیجیتال، کاملا وابسته به برق مصرفی بوده است و به دلیل پیچیدگی فرآیند و همچنین فشار بالایی که به قطعات در این فرآیند وارد می شود، نیاز به توان بالاتری دارد. این نیرو باید توسط یک پاور تامین شود و به این ترتیب می توان دریافت که نقش پاور در ماینر شبیه به پمپاژ خون توسط قلب به سایر اندام ها است. توان مصرفی دستگاه های استخراج بر روی آن ذکر شده و و باید قدرت پاور با توان درخواستی دستگاه همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت می‌تواند سبب آسیب به سخت افزارها شده و زیان جبران‌ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله دلایلی که می تواند به پاور ماینر می تواند آسیب وارد کند، می توان به نوسانات برق و عدم سرویس دهی منظم اشاره کرد.

پاور باکیفیت ایران ماین

میزان بازدهی پاور ماینر

پاورها دارای استانداردی به نام 80 Plus هستند که این این استاندارد نشان دهنده ی میزان اتلاف انرژی در پاور است و عدد 80 آن بیانگر بازدهی 80 درصدی پاور می باشد. این استانداردها دارای رنگ های مختلفی از جمله سفید، برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم و تیتانیوم می باشد.

در حالت سفید پاور، تمامی سطوح فشار کاری تا 80 درصد بازدهی دارند و دستگاه عملکرد خود را در هر یک از این سطوح حفظ می کند که طبیعتا ایده آل است.

در مورد برنز راندمان در سطح اول فشار کاری 82 درصد، در سطح دوم 85 درصد و در سطح سوم 82 درصد است.

در مورد نقره، راندمان در سطح اول فشار کاری 85 درصد، در سطح دوم 88 درصد و در سطح سوم 85 درصد است.

در حالت طلایی، نرخ بازده در سطح اول 87 درصد، در سطح دوم 90 درصد و در سطح سوم 87 درصد است.

در مورد پلاتین راندمان در سطوح اول و سوم 90 درصد و در سطح دوم فشار کاری 92 درصد است.

در نهایت، در مورد تیتانیوم، سطح اول فشار کاری دارای بازده عملیاتی 92 درصد است. در سطح دوم این مقدار تا 94 درصد و در سطح سوم 90 درصد انرژی به عنوان مقدار مفید برای اتصال دستگاه ها می باشد.

 

میزان بازدهی پاور 

 

در ادامه به بررسی بهترین پاورهای ماینر می پردازیم .

پاور ماینر 1800

 پاور ماینر Antminer APW یک منبع تغذیه قابل استفاده در دستگاه های ماینینگ است که با ابعاد 62*110*206 میلیمتر تولید شده و وزن آن معادل 2 کیلوگرم می باشد.  ولتاژ ورودی پاور Antminer APW7 در محدوده 110 تا 264 ولت AC با  فرکانسی میان 47 تا 63 هرتز است. توان پاور APW7 در ولتاژ 110 ولت و جریان 83.3 آمپر برابر با 1000 وات است، همچنین قدرت این پاور در ولتاژ 220 ولت و جریان 150 آمپر به 1800 وات خواهد رسید. از ویژگی های اصلی پاور 1800 به کارکرد پایدار تا دمای 50 درجه سانتی گراد می توان اشاره کرد.

پاور ماینر 1600 antminer

پاور ماینر antminer 1600 دارای ابعاد 68x40x225  میلی متر و با وزن 1.6 کیلوگرم تولید شده است. همچنین پاور 1600 قادر است قادر است که ولتاژ ورودی ۱۱۰ تا ۲۶۴ ولت برق شهری را به ۱۲ ولت تبدیل کند.

پاور ماینر 1600 مناسب برای چه دستگاه هایی هست؟

  • Ebang E9i
  • +Ebang E9i
  • DragonMint T1 32Th/s
  • DragonMint T1 16Th/s
  • سری کامل S9
  • Antminer Z15

دلایل خرابی پاور 1600 antminer

  • نوسانات برق ورودی
  • رطوبت بسیار زیاد محیط
  • دمای بیش از حد و بسیار گرم
  • تهویه نامناسب و عملکرد ضعیف خنک کننده پاور

برای مشاهده ماینر و پاور های موجود میتوانید به دسته بندی پاور های ماینر مراجعه کرده و قیمت ماینر و پاورهای شرکت ایران ماین را مشاهده و خرید نمایید.


0 رای
امتیاز از خریداران