خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

معرفی ۳ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر رشد قیمت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳


در 14 ژوئن 2023، شاهد کاهش ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین سطح از سه ماه قبل بودیم. به گفته CoinGecko، ارزش کل بازار ارز دیجیتال از 1.1 تریلیون دلار به 1.06 تریلیون دلار افزایش یافته است. مدتی بعد، پس از رکود، بازار بهبود یافت و به بیش از 1.2 تریلیون دلار رسید. تنها 100 میلیارد دلار کمتر از بالاترین رقم سه ماهه 1.33 تریلیون دلاری بود. بیت کوین همچنین به بالاترین قیمت خود در سال رسید و اتریوم در آستانه رسیدن به 2000 دلار بود.

جالب اینجاست که در همین بازه زمانی، یعنی از آوریل تا ژوئن 2023، قیمت چندین آلتکوین رشد قابل توجهی داشته است. در این مقاله که ترجمه فارسی مقاله ای در وب سایت Coin Gekko است، به معرفی 10 آلتکوین می پردازیم که بهترین عملکرد را در بین 300 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در سه ماهه دوم سال 2023 داشته اند.  

پندل (۱۲۵ درصد)

 

پروژه Pendle Finance به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های رمزنگاری شده را با تخفیف خریداری کنند و پس از انقضای تخفیف پیشنهادی، توکن‌های خریداری‌شده را بازخرید کنند. این تخفیف از سودهای تحقق نیافته ای که در دوره سررسید منقضی شده است ارائه می شود. Pendle همچنین سود کسب شده را به توکن تبدیل می کند و بنابراین، شما دو نوع توکن خواهید داشت: توکن اصلی (PT) و توکن بازده (YT). توکن اصلی توکن هایی است که خریداری کرده اید و توکن بازگشتی سود مورد انتظار آینده است. پندل با توکن کردن سودی که هنوز دریافت نکرده‌اید به شما کمک می‌کند سود و توکن‌های خود را جداگانه مدیریت کنید. شما حتی می توانید هر دو دارایی را معامله کنید.

توکن Pendle Finance PENDLE است که با افزایش مداوم ارزش در سه ماهه دوم سال همراه بوده است. قیمت PENDLE در 1 آوریل به 0.38 دلار رسید و در 30 ژوئن به 0.77 دلار رسید. بنابراین رشد قیمت آن در سه ماه بیش از 120 درصد بوده است. طبق داده های CoinGecko، بالاترین قیمت سه ماهه این توکن از آگوست 2021 تاکنون 0.96 دلار بوده است.

ارزش کل بازار پندل نیز در سه ماهه دوم سال بیش از 200 درصد افزایش یافت و در اول فروردین به بیش از 35 میلیون دلار رسید و در 30 ژوئن به بیش از 77 میلیون دلار رسید.

یکی از دلایل رشد ارزش پندل در این مدت، گسترش برنامه بازدهی آن و بهبود عملکرد سالانه است. درصد بازده سالانه (APY) در این پلتفرم تا 35 درصد افزایش یافته است و برنامه‌های مستقل نیز بازده‌های آتی توکن شده Pendle را پذیرفته‌اند.

در 28 ژوئن، دولومیت اعلام کرد که توکن اصلی پندل (PT) را برای معاملات مشتقه در پلتفرم خود می پذیرد. Dolomite ادعا می‌کند که کاربران Pendle می‌توانند با توکن‌های اصلی خود در صفحه وام دولومیت وام بگیرند و در همان زمان بهره دریافت کنند.

بیت کوین کش (۱۰۴ درصد)

 

بیت کوین کش (BCH) از زمانی که در آگوست 2017 از شبکه بیت کوین جدا شد، همان سیستم اقتصادی بیت کوین را حفظ کرده است. این ارز دیجیتال خود را نسخه کاربردی تر بیت کوین معرفی می کند. زیرا نرخ TPS برای بیت کوین کش 100 تراکنش در ثانیه است در حالی که این نرخ برای بیت کوین تنها 7 تراکنش در ثانیه است. این به لطف اندازه بلوک 32 مگابایتی بیت کوین کش است که تقریباً 25000 تراکنش را در خود جای داده است. با این تفاوت های عملکردی، مدل اقتصادی بیت کوین کش همچنان شبیه بیت کوین است.

قیمت توکن BCH در سه ماهه دوم سال 2023 دو برابر شد. قیمت این توکن در 1 آوریل 124 دلار بود و در 30 ژوئن به 253 دلار رسید. حجم معاملات روزانه بیت کوین کش در این مدت افزایش یافت و به بیش از یک میلیارد دلار رسید. این مبلغ در ماه آوریل 80 میلیون دلار بوده است.

 تومی‌نت (۱۰۰ درصد)

 

تومی با توکن بومی خود TOMI مجموعه‌ای از محصولات رمزنگاری را ارائه می‌کند که ادعا می‌کند بیشتر بر روی تجهیز توسعه‌دهندگان برای ایجاد پلتفرم‌هایی متمرکز شده است که Web 2.0 و Web 3.0 را پیوند می‌دهند. مدیریت این محصولات تحت مسئولیت جامعه تومی از طریق سازمان غیرمتمرکز خودمختار یا DAO است. برخی از آنها عبارتند از: لایه حریم خصوصی تومی (Tomi Privacy Layer)، سرویس نام دامنه تومی (tDNS) و مرورگر تومی (Tomi Browser)

به گفته تیم پروژه، مرورگر وب تامی، محیطی امن، قدرتمند و ناشناس را برای دسترسی به اینترنت در اختیار کاربران قرار می دهد.

سیستم غیرمتمرکز سرویس نام دامنه Tomi که در 20 ژوئن 2023 راه اندازی شد، به کاربران اجازه می دهد تا با کمک توکن های همتا به همتا که نشان دهنده مالکیت URL هستند، دامنه ای ایجاد کنند که می تواند روی بلاک چین مدیریت شود. طبق اطلاعات رسمی، آدرس‌های واقعی رمزگذاری شده‌اند، بنابراین هیچ نهادی در شبکه نمی‌تواند آدرسی را که تأیید شده است مسدود کند.

توکن بومی این پروژه با هیپ در مورد tDNS و لیست شدن در صرافی های متعدد شاهد افزایش 100 درصدی ارزش خود بود و قیمت TOMI از حدود 2.1 دلار در 1 آوریل 2023 به بیش از 4.2 دلار در 30 ژوئن رسید. بازار ارزش این پروژه در سه ماهه دوم از 400 میلیون دلار گذشت. حجم معاملات روزانه آن نیز به طور مشابه افزایش یافته است. زیرا نیروهای بازار به نفع این پروژه کار می کنند.

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هستید میتونید با حوزه ماینر  و  استخراج ارزهای دیجیتال آشنا بشید. برای مشاوره میتوانید با شماره 03591001551 تماس بگیرید

 


0 رای
امتیاز از خریداران