دیدگاه ها

معرفی 4 شرکت برتر در زمینه ماینینگ


 

شرکت واتس ماینر (میکرو بی تی)

شرکت واتس ماینر توسط مردی به نام یانگ زئوکسین راه اندازی شد، این کمپانی در سال 2005 تاسیس شد و با خدمات اولیه طراحی و تولید تراشه و مدار کار خود را آغاز نمود. بعداز اینکه ارزهای دیجیتال وارد بازار شدند، شرکت واتس ماینر شروع به طراحی و تولید تجهیزات و قطعات ماینینگ کردند.

طی چند مرحله شرکت میکرو بی تی یا همان واتس ماینر توانست دستگاه های ماینینگ بهینه خود را تولید کند و در سال 2019 موفق شد حدود نیمی از بازار را به تصرف خود درآورد و توانست از رقیب های خود پیشه بگیرد.

در حال حاضر کمپانی واتس ماینر یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده دستگاه های ماینر است و شما میتوانید به راحتی از طریق سایت ایران ماین این دستگاه را تهیه کنید و درآمد کسب کنید، مشاوران تلفنی ما بصورت تمام وقت در خدمت شما مشتریان عزیز هستند و آماده برای پاسخ گویی به تمام سوالات می باشند.

شرکت بیت مین (Bitmain)

شرکت بیت مین در سال 2013 توسط دو فرد چینی بنام های جیهان و (Jihan Wu) و میکری ژان (Micree Zhsn) راه اندازی شد، جالب است بدانید که در آن سال بیت کوین به بالاترین قیمت خود رسیده بود، و همچنان شرکت های جدیدی در حیطه مانینگ شروع به فعالیت میکردند.

ولیکن طراحی متفاوت ASIC شرکت بیت مین به سرعت معروف شد، درحالی که در اواخر سال 2013 (دسامبر) بیت کوین به شدت کاهش پیدا کرد و بعضی از شرکت هایی که در زمینه مانینگ فعالیت داشتند ورشکست شدند ولی همچنان شرکت بیت مین به فعالیت خودش ادامه داد و موفق عمل کرد.

شرکت اینو سیلیکون (Innosilicon)

این کمپانی در سال 2006 شروع به فعالیت کرد و بر خلاف آن دو شرکت که  قبلا در موردشان توضیحاتی داده شد، در زمینه طراحی و تولید دستگاه های ماینینگ فعالیت نداشت، بلکه کار خود را با طراحی و تولید تراشه های پردازشی آغاز کرد.

در ادامه با پیدایش ارزهای دیجیتال کار خود را گسترش داد و تولید دستگاه های ماینینگ را شروع نمود، میتوان اینگونه گفت که، شرکت هایی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و محصولات آنها در اکثر قاره ها یافت میشود، قبل از پیدایش ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کردند.

امروزه دستگاه های ماینر این شرکت با کیفیت بسیار عالی روانه بازار میشوند و به راحتی با رقیبان خود رقابت میکنند.

شرکت آوالون (Avalon Miner)

شرکت Canaan تولید کننده سخت افزار کامپیوتر است که در سال 2013 توسط فرد چینی بنام Nangeng Zhang راه اندازی شد و جزء اولین شرکت هایی حساب میشود که ماینرهای ASIC بیت کوین را تولید کرده است، به جرات میتوان گفت در بین شرکت های نامبرده، این شرکت تخصص کامل را در این زمینه دارد.

در مجموع میتوان از این 4 شرکت بعنوان بهترین ها نام برد، ناگفته نماند که شرکت های دیگری هم مانند، علاءالدین و.... در این زمینه فعالیت دارند و آنهاهم رقیبان شرکت های معروف هستند.

شما میتوانید با شماره ی  03591001551 بصورت کاملا رایگان بابت خرید و آشنایی بیشتر با محصولات این 4 شرکت تماس حاصل فرمایید.


0 رای
امتیاز از خریداران