دیدگاه ها

معرفی ارز ULTRA


ultra

تاریخچه

دیوید هانسون و نیکولاس گیلات که در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری مشغول فعالیت بودند، در سال 2019 با همکاری یکدیگر اقدام به ایجاد ارز دیجیتالی اولترا (ULTRA) کردند. در واقع هدف از ایجاد این پروژه که با همکاری بلاک چین صورت گرفت، حمایت از جامعه گیمرها و توسعه دهندگان بازی های بود. این ارز در ماه جولای سال 2019 با قیمت 0.039 دلار در صرافی های ارز دیجیتال لیست شد. در بازه زمانی بسیار کم با افت قیمت مواجه شد و تا قیمت 0.024 دلار سقوط کرد این روند تا ماه اوت ادامه کرد و در ماه سپتامبر روند صعودی خود را آغاز کرد و طی آن توانست تا 0.059 دلار افزایش یابد. اما این روند در ماه مارس سال 2020 تبدیل به یک روند نزولی شد و با افت شدید قیمت مواجه شد و به قیمت 0.03 دلار رسید. قیمت این ارز پس از سپری کردن دو ماه از سال میلادی، یعنی در ماه فوریه 2021 توانست قیمت 0.72 دلار را بدست آورد. درحالی که به آخرین روزهای سال نزدیک می شویم، قیمت ارز اولترا در حال حاضر 1.46 دلار می باشد.

معرفی 

ارز دیجیتال اولترا خود را به عنوان یک پلتفرم توزیع بازی های رایانه ای مبتنی بر بلاک چین معرفی می کند که برای ارائه فرصت های جدید به گیمرها و توسعه دهندگان بازی طراحی شده است. واحد اختصاصی ارز دیجیتال اولترا UOS می باشد. این اکوسیستمی است که بازیکنان می توانند علاوه بر بازی کردن با خرید بازی ها و فروش آیتم های مورد استفاده خود در Ultra کسب درآمد کنند. 

مزایای ارز اواترا (ULTRA)

  1.  با دعوت دوستان خود برای انجام بازی ها، توکن UOS دریافت کنید.

  2. به کسانی که در این شبکه تبلیغات تماشا کنند، ارز اولترا به عنوان پاداش پرداخت می شود.

  3. به افرادی که برای تست پروژه های بازی و پیدا کردن ایرادها، کمک کنند به عنوان پاداش ارز UOS داده خواهد شد.

کیف پول های نرم افزاری ارز اولترا

کیف پول Exodus: اگزودوس یکی از کیف پول هایی هست که از بسیاری ارزهای دیجیتال مانند اتریوم کلاسیک، بین کوین، اتریوم، لایت کوین وغیره پشتیبانی می کند. کیف پول اگزودوس یکی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری اولترا است که در عین حال رابط کاربری ساده ای هم دارد . برای پلتفرم های اندروید، IOS، ویندوز، مک و ویندوز ارائه شده است.

کیف پول Exodus

کیف پول Trust Wallet: یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری است که از امنیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و کار با آن آسان است. این کیف پول از بسیاری از ارزها پشتیبانی می کند.  این کیف پول نرم افزاری که تنها برای کاربران موبایل طراحی و توسعه داده شده است، اگر به تازگی ارز دیجیتال اولترا را خریداری کرده اید، می توانید با خیال راحت از این کیف پول برای ذخیره ارز خود استفاده کنید.

      کیف پول Trust Wallet

کیف پول coinomi:  کوینومی یکی از قدیمی ترین کیف پول ها برای ذخیره ارز اولترا است که برای پلتفرم های اندروید، ios و کامپیوتر های شخصی در دسترس هست. این کیف پول بیش از 1000 ارز از جمله ارز اولترا را در خود جای می دهد. این کیف پول رابط کاربری ساده ای دارد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

    کیف پول coinomi

کیف پول های سخت افزاری اولترا

کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor): به عنوان اولین و محبوب ترین کیف پول سخت افزاری در جهان شناخته شدند. در واقع یکی از بارزترین ویژگی های این کیف پول ها بحث امنیت است که توانسته تفاوتی بین این کیف پول با سایر کیف پول های موجود در بازار ایجاد کند.

    کیف پول سخت‌افزاری ترزور

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X): یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری که از این ارز پشتیبانی می کند، کیف لجر نانو ایکس می باشد. کیف پول لجر در دو نوع  X و S می باشد. از نظر ظرفیت تفاوت چندانی با هم ندارند و کیف پول ها هم از نظر ظاهری و هم جوانب قیمت ، نحوه اتصال و تعداد ارزهای که پشتیبانی می کنند، با یکدیگر متفاوت هستند.

 

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس

صرافی های پشتیان کننده از ارز اولترا

صرافی کوکوین: صرافی کوکوین در سراسر دنیا صدها هزار کاربر دارد که بیش از 400 ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند و میانگین حجم معاملات در این صرافی روزانه به 1.5 میلیارد دلار می رسد و این صرافی در لیست 10 صرافی برتر وجود دارد. برای خرید ارز اولترا شما باید در حساب کاربری خود ارز تتر یا بیت کوین داشته باشید.

kocoin

صرافی کوینکس: این صرافی زیر مجموعه شرکت ViaBTC محسوب می شود. این صرافی توانسته است با استفاده از رابط کاربری ساده و کارمزد کم، توانتسه است کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند و همچنین صرافی کوینکس توانسته است با ارایه پکیج ویژه به کاربران خود، امکان پرداخت هیچ کارمزدی را برای معاملات فراهم کند.

 

پروژه های ارز دیجیتال اولترا

اکثریت فعالیت این ارز در زمینه بازی می باشد. در این زمینه شرکت های بزرگ بازی سازی با ارز اولترا وارد همکاری شده اند، که در ادامه به معرفی برخی از این شرکت ها می پردازیم.

شرکت یوبی سافت (Ubisoft): همکاری یوبی سافت با Ultra ممکن است بیشترین بحث را داشته باشد. یوبی سافت نیز به عنوان یکی از صادرکنندگان این توکن با این پروژه همکاری می کند. همچنین به اعتبار سنجی شبکه Ultra کمک می کند.

ubisoft

شرکت ای ام دی (AMD): این شرکت در زمینه تولید کارت گرافیک و پردازنده شهرت زیادی دارد و معتقد است با ظهور بلاک چین بازی‌های کامپیوتری، تحولی بزرگ رخ خواهد داد و با سابقه 50 ساله خود تصمیم دارد با ارز اولترا وارد همکاری شود.

AMD

آینده ارز اولترا

ارز دیجیتالی اولترا با بکارگیری تکنولوژی بلاگ چین توانسته است به فرصی برای سرمایه گذاری تبدیل شود که هم توسعه دهندگان و هم گیمرا می توانند از آن کسب درآمد کنند. ارز اولترا در مدت زمان کمی توانسته است با حمایت زیادی مواجه شود، به طوری که توانسته است با شرکت های بزرگ همچون یوبی سافت (Ubisoft) و ای ام دی (AMD) وارد همکاری شود. از زمان انتشار این ارز، سرمایه گذاران با سود های عجیبی روبرو شده اند و پیشنهاد می شود برای معاملات روزانه و بلند مدت از این ارز استفاده کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران