دیدگاه ها

کلاهبرداری و جعل فاکتور با برند شرکت ایران ماین!


کلاه برداری با برند شرکت ایران ماین

این صفحه به منظور جمع آوری اطلاعات و نظرات در مورد شرکت ایران ماین ایجاد شده است. بنابراین اگر اطلاعاتی از کلاهبرداری در مورد فاکتورهای جعلی به نام شرکت ایران ماین در اختیار دارید. حتما در قسمت دیدگاه های این صفحه نظرات خود را مطرح کنید یا از طریق شماره تماس 03591001551 اطلاع رسانی کنید.

شرکت ایران ماین اولین شرکت تولید کننده دستگاه های ماینر در ایران می باشد که مجوز رسمی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرد و برای اولین بار یک شرکت ایرانی، شروع به تولید دستگاه های ماینر به صورت قانونی کرد.

در تصاویر زیر چند نمونه از فاکتورهای جعلی کلاهبرداران را مشاهده می کنید که قصد سوء استفاده از نام شرکت ایران ماین را داشته اند:

 

راه های ارتباطی شرکت ایران ماین:

همانگونه که در تصاویر بالا مشاهده کردید، افراد سودجوی زیادی با برند ایران ماین دست به کلاهبرداری زده و با فاکتورهای جعلی و قول ایرانیزه کردن دستگاه های غیر قانونی، از مردم سو استفاده کردند.

تنها راه خرید قانونی از شرکت ایران ماین از طریق وب سایت ایران ماین به آدرس https://iranmine.net می باشد. همچنین میتوانید برای مشاوره و خرید با شماره 03591001551 تماس بگیرید.

هدف از راه اندازی شرکت ایران ماین:

تسهیل صنعت ماینینگ در داخل کشور و مبارزه با قاچاق، اشتغال زایی، بومی سازی فناوری مونتاژ در داخل کشور، مونتاژ کردن حدود ۶۱ مدل دستگاه از جدیدترین ماینر های بازار با بهترین کیفیت، مونتاژ کردن دستگاهای شرکت های Ebang, Bitmain, Innosilicon، Cheetah، Love core، Whatsminer, Gold Shell از اهداف اصلی شرکت ایران ماین است.

با توجه به اینکه کشور ها درگیر استخراج ارزهای دیجیتال هستند و وارد کردن این ارزها باعث خارج شدن ارز و همچنین جلوگیری از تولید میشود، فناوری CKD به عمل آمده تا بتوانیم ارزها را در داخل کشور خودمان استخراج کنیم. هدف اصلی شرکت ایران ماین، مبارزه با بازار سیاه قاچاق و ضررهای فراوانی که کالای قاچاق بر بازار ایران وارد میکند می باشد.

با توجه به این که صنعت ماینینگ یک صنعت نو حضوری بوده با تمام تلاش های شبانه روزی مدیرت، ایران ماین توانست به نخستین قطب صنعت ماینینگ در ایران و خاورمیانه تبدیل شود و مجموعه ایران ماین تمام تلاش خود را مصرانه برای جلوگیری از ورود سرمایه مردم عزیز کشورمان به بازار سیاه، قاچاق و کلاه برداری ها انجام داده است.

ایران ماین بزرگترین و نخستین تولید کننده ماینر با تیراژ روزانه تولید بیش از ۲۰۰ دستگاه ماینر، هم اکنون قطب اصلی صنعت ماینینگ ایران و خاورمیانه میباشد.

ایران ماین ارائه خدمات گارانتی خرید ماینر را تا ۶ ماه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین ضمانت بازگشت کالا تا ۷ روز را نیز فراهم کرده است.


 


0 رای
امتیاز از خریداران