دیدگاه ها

امکان افزایش قیمت بیت کوین وجود دارد


برخی کارشناسان فعال حوزه ارزهای دیجیتال معتقد هستند که پس از اینکه شبکه تپروت بروزرسانی شود، شبکه بیت کوین امکان دارد که این بروزرسانی موجب افزایش قیمت بیت کوین شود و این احتمال وجود دارد که اتریوم به 4200 دلار برگردد، به گزارشی که کوین دسک که در زمینه اخبار ارزهای دیجیتال فعالیت می کند، منتشر کرده است، پس از آنکه قیمت بیت کوین نتوانست قیمت تاریخی خود را حفظ کند، بازار ارزهای دیجیتال هم سقوط خود را تجربه کرد. البته با بروزرسانی شبکه تپروت باعث شده است که حجم معاملات افزایش پیدا کند. فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که این بروزرسانی باعث بهبود کارایی شبکه بیت کوین می شود.                                                                                                                       

طبق آمارهایی که سایت اسکیو نشان می دهد نوسان های بیت کوین به پایین ترین سطح خود در یک سال، خواهد رسید. طبق نموداری که سایت اسکیو منتشر کرده است بیت کوین از ماه اردیبهشت، زمانی بوده است که وارد روند نزولی بوده و پیوسته در حال کاهش بوده است. انتظاراتی که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال دارند، با توجه به رکورد شکنی اخیر بیت کوین، نوسان های قیمت همچنان پایین می ماند. به گفته یکی از شرکت های حوزه ارزهای دیجیتال، بازار بیت کوین یک بازار خنثی برای معملات است و یک موقعیت عالی برای معامله در بازار اتریوم است.

                                                 bitcoin price

اما یه عده از کارشناسان بر این باورند که بروزرسانی شبکه تپروت، نمی تواند به افزایش قیمت بیت کوین کمک کند. این احتمال وجود دارد که با توجه به افزایش 30 درصدی قیمت بیت کوین، برخی از افراد پیش از بروزرسانی شبکه تپروت اقدام به خرید بیت کوین کنند. به گفته تحلیل گر سایت FxPro (الکس کوپتسکویچ) که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، نمودار بیت کوین وارد نوسان های زیادی شده است که این باعث شده که شاخص قابل اعتمادی را برای خرید پیدا نتوان کرد. پس  از شکسته شدن روند صعودی، این نشانه اصلاح بازار است که معامله گران می توانند خرید را در کف ترین حالت خود تجربه کنند.

 


0 رای
امتیاز از خریداران