دیدگاه ها

این 5 ارز را در دسامبر 2022 در نظر داشته باشید!


در حالی که بخش بزرگی از بازار ارزهای دیجیتال با پیامدهای ورشکستگی FTX دست و پنجه نرم می کند، به نظر می رسد برخی آلت کوین ها در روزهای پایانی سال 2022 برای رشد صعودی آماده هستند. در ادامه این مقاله به بررسی ارزهایی میپردازیم که امکان رشد آنها وجود دارد.

بایننس کوین (BNB)

پس از اینکه بایننس راه اندازی یک صندوق 2 میلیارد دلاری برای بهبود شرایط بازار ارزهای دیجیتال را اعلام کرد، احساسات مثبت پیرامون بایننس کوین نیز افزایش یافت. نکته مثبت دیگر برای اکوسیستم بایننس این است که بازار NFT اوپنسی (OpenSea) اخیراً از NFT های زنجیره ای BNB چین پشتیبانی می کند.

پالیگان (MATIC)

به گفته Fine Bold، همه چیز برای MATIC، نشانه بومی اکوسیستم Polygon که با نام‌های بزرگی مانند استارباکس و ردیت کار می‌کند بسیار خوب به نظر می‌رسد. گزارش‌ها حاکی از آن است که فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه Polygon در ماه اکتبر ۱۹۱ درصد افزایش یافته و عملکرد بهتری از اتریوم، سولانا و آوالانچ داشته است بر همین اساس این ارز میتواند در ماه پایانی سال 2022 رشد قابل توجهی را داشته باشد.

چین لینک (LINK)

پس از انتشار اخباری مبنی بر برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نسخه بتا ویژگی سهام‌بندی Chainlink در 6 دسامبر، این شبکه به عنوان رقیب قدرتمندی برای اتریوم ظاهر شد که نرم‌افزار مشابهی را بر روی پلتفرم خود معرفی کرد و گزینه‌های بیشتری را برای رفع نیازهای استیکینگ سرمایه گذاران ارائه داده است.

جی ام ایکس (GMX)

بر خلاف این واقعیت که GMX کوچکترین عضو این لیست از نظر ارزش بازار است، درآمد صرافی از کارمزد معاملات اخیراً به 1.15 میلیون دلار رسیده است و برای اولین بار از UniSwap پیشی گرفته است. انتشار این خبر توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به این پلتفرم و ارز دیجیتال آن جلب کرده است و میتوان منتظر رشد قابل توجه این ارز باشیم.

تون کوین (TON)

تون کوین یک بلاک چین غیرمتمرکز لایه 1 است که توسط اپلیکیشن پیام رسان محبوب تلگرام ساخته شده است. بر اساس گزارش ها، اخیرا تعداد کاربران پیام رسان تلگرام به ۷۰۰ میلیون نفر رسیده است. علاوه بر این، TonCoin دارای پلتفرمی برای تجارت نام های کاربری تلگرام با استفاده از ارز دیجیتال TON است.

ایاس (EOS)

با توجه به اخباری که درباره شبکه ایاس در آخر دسامبر وجود دارد احتمال رشد در این رمز ارز دیده می شود.

 

یکی از بهترین روش های مطمئن و بدون ریسک برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال استخراج از طریق دستگاه های ماینر محسوب می شود که شما می توانید با خرید ماینر قانونی کسب درآمد خود را آغاز کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران