دیدگاه ها

کوین مارکت کپ هک شد


هکرها موفق شده اند اطلاعات 3 میلیون ایمیل مربوط به حساب کاربران صرافی مارکت کپ که یکی از زیر مجموعه های صرافی بایننس است را هک کنند. وب سایت مارکت کپ که در زمینه قیمت ارزهای دیجیتال اطلاع رسانی می کرد توسط هکرها ایمیل 3 میلیون هک و در بازارسیاه فروخته شد. خبر هک شدن مارکت کپ را برای اولین بار وب سایت (Have I Been Pwned) که در زمینه  شناسایی حساب های اینترنتی اطلاع رسانی می کند، منتشر کرد. آمار دقیقی حساب هک شده ای که این وب سایت منشتر کرده است،۳,۱۱۷,۵۴۸ ایمیل مربوط به کاربران بوده است.

مدیر عامل کوین مارکت کپ در باره می گوید:

اطلاعاتی که دیده ایم تنها حاوی چند آدرس ایمیل بود، اما متوجه شدیم که با داده‌های مربوط به کاربران ما در ارتباط بوده‌اند. اما به رمز عبور حساب کاربری افراد دسترسی پیدا نکرده اند.

در ادامه همچنین افزود:

مدارکی را مشاهده نکردیم که اطلاعات لو رفته از سرو ما است، و به محض اینکه متوجه شدیم اطلاعات کاربران هک شد، به کاربران خود اطلاع رسانی کردیم.

در ادامه مسئولان کوین مارکت کپ گفتند:

در داده هایی که مشاهده کردیم، هیچ رمز عبوری وجود ندارد بنابراین معتقد هستیم که این داده ها از پلتفرم دیگری وارد شده است یا کاربران یک رمز عبور  را چند بار استفاده کرده اند.

در پایان هم باید دانست که هنوز ارزش دارایی های به سرقت رفته از سوی کوین مارکت کپ مشخص نشده است و از سوی کاربران خود با شکایت های زیادی مواجعه شده است.


0 رای
امتیاز از خریداران