دیدگاه ها

آموزش راه انداری ماینر Innosilicon T2TZ 30Th


راه انداری ماینر T2TZ 30Th

زمانی که شما قصد داشته باشید استخراج ارزهای دیجیتال توسط ماینرها انجام دهید، باید نسبت به این حوزه آشنایی نسبی داشته باشید و سپس به خرید دستگاه ماینر اقدام کنید. در صنعت ماینینگ، تنوع گوناگونی از محصولات وجود دارد که ممکن است در صورت عدم آشنایی نسبت به آن، دچار گیجی و سرگردانی شوید. پس قبل از خرید دستگاه ماینر باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، در ادامه شما با یکی از بهترین دستگاه های استخراج ارز دیجیتال آشنا خواهید شد. در این مقاله ما قصد داریم تا به شما عزیزان نحوه نصب و راه اندازی دستگاه ماینر ” Innosilicon T2TZ “ را آموزش دهیم.

مشخصات فنی دستگاه ماینر Innosilicon T2TZ

دستگاه ماینر T2TZ در ماه مه سال 2019  توسط شرکت اینوسیلیکون تولید و روانه بازار شد، این دستگاه ماینر دارای قدرت پردازشی 30 تراهش بر ثانیه می باشد که وزن آن معادل 9.49 کیلوگرم می باشد. میزان ولتاژ مورد نیاز برای پاور 2200، 220 ولت می باشد. میزان نویز صوتی که این دستگاه ماینر تولید می کند برابر با ۷۲ دسی بل می باشد. قیمت ماینر Innosilicon T2TZ نیز با توجه به تراهش این ماینر در رده منسب قرار دارد. برای خرید ماینر و مشاهده درآمد دستگاه ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه کنید.

دستگاه ماینر T2TZ با پشتیبانی از الگوریتم SHA-256 قابلیت استخراج ارزهای زیر را دارد:

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • کرون (CRW) Crown
  • ایمارک (DEM) eMark
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable

آموزش نصب و راه اندازی ماینر T2TZ 30Th

در ابتدا پیش لز نصب و راه اندازی دستگاه ماینر باید ابتدا تجهیزات آن که شامل اینترنت شامل و محافظ برق فراهم کرد و پس از آن باید دستگاه ماینر در مکانی به دور از رطوبت قرار داد. برای اتصال  دستگاه ماینر باید از کابل LAN استفاده کنید، همچنین باید خنک سازی دستگاه به گونه ای باشد که در عملکرد دستگاه ماینر اختلالی رخ ندهد. پس از فراهم کردن تجهیزات و مکان مناسب، شما باید دستگاه ماینر خود را به برق متصل کنید و پیکربندی آن را شروع کنید.

در مرحله اول لازم است که ابتدا شما نرم افزار IP Set دانلود و نصب کنید. پس از اینکه نرم افزار با موفقیت نصب شد، نرم افزار را اجرا کرده و پیکربندی دستگاه ماینر را شروع کنید.

شما برای پیکربندی دستگاه ماینر Innosilicon T2TZ اصلا نیاز به استفاده از مرورگر را ندارید، چرا که این کار را باید با استفاده از نرم افزار انجام دهید. پس از اجرای نرم افزار باید زبان آن را که پیش فرض زبان چینی می باشد را به زبان انگلیسی تغییر دهید

نصب و راه اندازی ماینر T2TZ 30Th

در مرحله بعد شما باید آی پی دستگاه را با استفاده از نرم افزار دریافت کنید، برای اینکار لازم است که  بر روی دکمه ” Whatch MinerIP ” کلیک کنید تا فرآیند جستجوی آی پی شروع شود.(در تصویر زیر نمونه آن را مشاهده می کنید.)

دریافت آی پی از طریق نرم افزار

بلا فاصله بعد از کلیک بر روی Whatch Miner IP، دکمه ای به نام Set Ip که بر روی دستگاه ماینر قرار دارد را تا 2 تا 5 ثانیه نگه دارید، سپس در کادر مشکی رنگ، آی پی و دیگر اطلاعات دستگاه ماینر نمایش داده می شود. بعد از نمایش آی پی، آن را یادداشت کنید و سپس از نرم افزار خارج شوید.

نمایش اطلاعات ماینر موجود در شبکه

پس از اینکه نرم افزار نتوانست اولین IP دستگاه را پیدا کند، برای یافتن IP سایر ماینرها باید بر روی گزینه Skip کلیک کنید. تا زمانی که بقیه آدرس های IP ماینرها به شما نشان داده شود. زمانی که IP تمامی ماینرها توسط نرم افزار مشخص شد، نوبت به اتصال ماینر به استخر می رسد تا فرآیند ماینینگ آغاز شود. در ادامه به نحوه اتصال ماینر T2TZ 30Th به استخر استخراج را آموزش می دهیم.

روش اتصال ماینر T2TZ به استخرهای استخراج

شما برای اتصال ماینربه استخر استخراج کار راحتی دارید، شما پس از دریافت آی پی دستگاه ماینر و انجام تنظیمات فوق می تواند اتصال ماینر به استخر اسنخراج را شروع کنید. برای این منظور باید ابتدا دستگاه ماینر خود را روشن کرده و سپس یکی از مرورگرهای (گوگل کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر) باز کرده و سپس آی پی که در مرحله قبلی یادداشت کرده را در مرورگر خود وارد کنید و با کلیک بر روی کلید Enter عملیات جستجو را آغاز کنید. توجه داشته باشید برای هر کداماز دستگاه های ماینری که در اختیار دارید باید هر کدام را به صورت جداگانه به اسنخر متصل کنید. پس از وارد کردن آی پی دستگاه ماینر در مروگر خود و آغاز جستجو از شما خواسته می شود که نام کاربری و رمز عبور وارد کنید، که باید هر دو مورد را باید با واژه admin پر کنید.

پس از اینکه با موفقیت توانستید به پنل کاربری خود وارد شوید، باید از بخش تنظیمات (Settings) گزینه Pools را انتخاب کنید. ابتدا باید در فیلدی که نام آن ” URL ” می باشد باید آدرس استخر را وارد کنید. همانطور که می دانید هر استخر به شما چند آدرس به همراه چند پورت و یا درگاه مختلف می دهد، شما نیز آن ها را در این قسمت وارد کنید و در نهایت نیز در قسمت های ” Worker ” نام ماینر و در قسمت های ” Password ” یک رمز وارد کنید. پس از انجام مراحل فوق باید برای ذخیره اطلاعات خود بر روی گزینه ” Save ” کلیک کنید.

روش اتصال ماینر T2TZ به استخرهای استخراج

روش آپدیت دستگاه ماینر Innosilicon T2TZ

برای اپدیت دستگاه ماینر خود باید ابتدا به سایت رسمی شرکت سازنده مراجعه کنید و سپس فایل آپدیت ماینر را دانلود کنید. یا اینکه می توانید با استفاده از تنظیمات دستگاه ماینر خود مراحل آپدیت را انجام دهید، برای اینکار می توانید با وارد کردن آی پی ماینر در قسمت مرورگر خود و پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد خود؛ وارد بهش پنل کاربری خود شوید و از سربرگ maintenance گزینه Firmware را انتخاب کنید و سپس برای آپدیت بر روی Upgrade Now کلیک کنید. اپدیت دستگاه ماینر به منظور بروز نگه داشتن دستگاه و هم چنین موجب ارتقا نرم افزار می شود.

شما پس از مطالعه مقاله، می توانید نصب و پیکربندی ماینر T2TZ خود را انجام دهید. اگر به هر دلیلی موفق به راه اندازی ماینر خود به مشکل برخورد کردید، بهتر است از یک متخصص در زمینه کمک بگیرید و مشکل خود را رفع کنید. در ضمن بهتر است بدانید که برای متصل کردن گروهی ماینرهای خود می توانید از استخرهای AntPool NiceHash Poolin SlushPool ViaBTC استفاده کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران