خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

LTC را استخراج کنید و BEL (Bellscoin) دریافت کنید آن هم بدون کارمزد برای ماه اول!


LTC را استخراج کنید و BEL (Bellscoin) دریافت کنید آن هم بدون کارمزد برای ماه اول! | ایران ماین

خبر هیجان انگیز! ViaBTC اکنون ارز جدید BEL (Bellscoin) را به گزینه‌های استخراج ادغامی خود اضافه می‌کند و پاداش‌های استخراج برای استخراج‌کنندگان لایت‌کوین را افزایش می‌دهد. با پیوستن به ViaBTC برای استخراج LTC، شما سه پاداش دریافت خواهید کرد: LTC، DOGE و BEL. برای جشن گرفتن عرضه این کوین جدید، ما یک پیشنهاد ویژه را به مدت محدود ارائه می‌دهیم که در آن استخراج BEL در ماه اول بدون کارمزد خواهند بود. 

BEL (Bellscoin) چیست؟

Bellscoin یک رمزارز قدیمی‌تر از دوج‌کوین است. بیلی مارکوس، یکی از هم‌بنیان‌گذاران دوج‌کوین، Bellscoin را قبل از انتشار دوج‌کوین ایجاد کرد که به‌طور رسمی در پایان سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد.
 
با این حال، دوج‌کوین به سرعت به یک ستاره در بازار رمزارزها تبدیل شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد، در حالی که Bellscoin به تدریج فراموش شد. در دسامبر ۲۰۲۳، گروهی از علاقه‌مندان به MEME COIN کد منبع Bellscoin را دوباره کشف کردند و این پروژه را با موفقیت احیا کردند و آن را از بیش از یک دهه ابهام بازگرداندند.

 


 Bellscoin و دوج‌کوین هر دو شاخه‌هایی از لایت‌کوین هستند


 Bellscoin از الگوریتم Scrypt مشابه لایت‌کوین استفاده می‌کند و می‌توان آن را با دستگاه‌های استخراج اسیک مانند ANTMINER L9/L7 و ElphaPex DG 1 plus استخراج کرد. در ژوئیه ۲۰۲۴، Bellscoin نسخه جدید BellsCore V3 را راه‌اندازی کرد و استخراج ادغامی به‌طور رسمی در ارتفاع بلاک ۱۴۴۰۰۰ فعال شد. در حال حاضر، تولید روزانه Bellscoin به ۲۸۰۰۰۰ دلار رسیده است که از لایت‌کوین فراتر رفته و در بین تمام پروژه‌های PoW، در رتبه چهارم قرار دارد، درست بعد از کاسپا و دوج‌کوین.
 
استخراج ادغامی اکنون شامل BEL (Bellscoin) نیز میشود و پاداش‌های شما را بیشتر افزایش می‌دهد!
ViaBTC از ۲۷ آگوست مصادف با ۶ شهریور به‌طور رسمی استخراج ترکیبی برای LTC + DOGE + BEL را پشتیبانی می‌کند. در سال ۲۰۱۴، با پشتیبانی از بنیان‌گذار لایت‌کوین، چارلی لی، استخراج ترکیبی LTC و DOGE آغاز شد و به استخراج‌کنندگان امکان داد که علاوه بر پاداش‌های LTC، DOGE نیز کسب کنند. اکنون با اضافه شدن BEL به عنوان یک ارز جدید، پتانسیل درآمدی استخراج‌کنندگان بیشتر خواهد شد.
 
مهم است که بدانید پاداش‌های BEL با استفاده از روش PPLNS مشابه DOGE توزیع می‌شود. استخراج‌کنندگان فقط باید در ViaBTC ثبت‌نام کنند و هش‌ریت خود را به استخر LTC متصل کنند تا شروع به کسب پاداش‌های BEL و DOGE کنند که می‌توانند در عرض ده دقیقه به آنها تخصیص داده شود.
 
*استخراج‌کنندگان LTC می‌توانند پاداش‌های BEL و DOGE را با انتخاب هر دو گزینه PPS+ یا PPLNS کسب کنند.
 
تبدیل درآمدهای BEL به پول نقد آسان است. به لطف مزایای اکوسیستم ViaBTC ، استخراج‌کنندگان از یک سرویس استخراج یکپارچه بهره‌مند می‌شوند. BEL کسب شده از استخراج به راحتی می‌تواند به استیبل‌کوین USDT تبدیل شود، تنها با تنظیم برداشت‌های خودکار به صرافی کوینکس اون هم بدون هیچ کارمزدی برای کل فرآیند برداشت.
 
از کارمزد صفر برای ماه اول لذت ببرید و سود استخراج خودتان رو به حداکثر برسانید!
برای کمک به ماینرها برای شروع سریع بهره‌برداری از این کوین جدید، ViaBTC یک طرح تبلیغاتی بدون کارمزد برای ماه اول ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند که شما یک کاربر جدید یا قدیمی باشید، هر مقدار ارز BEL که از طریق استخراج ترکیبی در این دوره تبلیغاتی به دست آورید، بدون کسر هیچ کارمزدی از طرف استخر خواهد بود. این به این معناست که شما می‌توانید بدون هیچ هزینه اضافی، سود استخراج خود را به حداکثر برسانید!
  


دوره پروموشن برای استخراج بدون کارمزد: ۲۷ آگوست ۲۰۲۴ - ۲۶ سپتامبر  ۲۰۲۴


 
نحوه شرکت: استفاده از این پروموشن بسیار ساده است. فقط وارد حساب ViaBTC خود شوید، استخراج LTC را انتخاب کنید و به‌طور خودکار از مزیت کارمزد صفر بهره‌مند خواهید شد. سیستم با استفاده از روش PPLNS پاداش‌های BEL شما را محاسبه کرده و آنها را در هر تسویه حساب به قسمت اعتبار حسابتان منتقل می‌کند.
 
این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید همین حالا وارد ViaBTC شوید تا در این پروموشن شرکت کنید و یک فصل جدید در سفر استخراج خود را آغاز کنید. برای هر گونه سوال یا اطلاع از جزئیات بیشتر درباره این پیشنهاد، لطفاً به وب‌سایت رسمی ViaBTC مراجعه کنید یا با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید. امیدواریم که در استخراج بهتون خوش بگذره و برای شما و پاداش‌های استخراجتون آرزوی موفقیت می‌کنیم!
 
با ما تماس بگیرید:
وب‌سایت: www.viabtc.com
تلگرام رسمی: https://t.me/ViaBTCOfficialPersian
تلگرام آموزش: https://t.me/ViaBTC_Fa_MiningTutorial
اینستاگرام: https://www.instagram.com/viabtc.fa_official/
توییتر: https://x.com/viabtcpersian