دیدگاه ها

دلایل افزایش رشد سولانا در سال 2022


سولانا توانسته است در مدت زمان یک ساله صرفداران زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال بدست آورد. ارز سولانا توانسته است با سرعت زیادی به ارز اتریوم نزدیک شود و به اصلی ترین رقیب این ارز تبدیل شود. کوین تلگراف گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن، ارز سولانا را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قراردادهای هوشمند معرفی کرده است. در سال گذشته ارزش کل دارایی در شبکه سولانا 660 میلیون دلار توانسته است رشد داشته باشد که با مشارکت بیش از 40 برنامه غیرمتمرکز، ارزش دارایی به 11 میلیارد رسیده است.

ارزش کل بازار سولانا از بازار دو ارز لونا و اولنچ که برابر 26 میلیارد دلار است بیشتر است. فروش 314 میلیون دلاری سولانا لبز در پی جریان عرضه خصوصی توکن‌های سولانا و جمع آوری سرمایه 18 میلیون برای صرافی غیرمتمرکز اوراک (Orac) که در شبکه سولانا فعالیت می کند از جمله مواردی هست که نشان دهنده اشتیاق سرمایه گذاران نسبت به بازار سولانا است. شواهد معتبری وجود دارد که نشان می دهد این اکوسیستم رو به رشد با اشتیاق سرمایه گذاران آن مورد قضاوت قرار می گیرد. با این حال، برای درک موفقیت راه حل مقیاس پذیری سولانا، باید به معیارهای استفاده از آن نگاه کنیم. اول از همه، می توانیم تعداد آدرس های فعال در برنامه های غیرمتمرکز سولانا را در نظر بگیریم.

ارز سولانا از نظر ارزش قراردادهای باز در بازار صرافی ارزهای دیجیتال، در جایگاه سوم قرار دارد، به طوری که ارز سولانا در تاریخ 8 نوامبر اوج قیمت 1.9 میلیارد دلار رسیده بود. در حالی که ارزش دارایی به 860 میلیون دلار رسیده است و روند نزولی داشته است، اما با وجود این بازار اما همچنان در جایگاه سوم قرار دارد، این در حالی است ارزش قراردادهای باز بایننس کوین 520 و لونا 430 میلیون دلار می باشد. ارزش کل سرمایه در شبکه سولانا در شش ماه گذشته 15 برابر شده است و افزایش چشم گیر فعالیت کاربران به این شبکه به صورت صعودی در حال افزایش است.


0 رای
امتیاز از خریداران