دیدگاه ها

بررسی چند تحلیل گر مطرح درباره آینده بازار ارزهای دیجیتال!


به گزارش وب سایت Crypto Basic، امروز (یک شنبه، 22 ژانویه)، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود در پنج ماه گذشته رسید و برای اولین بار از 18 آگوست 2022 به بالای 22,700 دلار رسید.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در محدوده قیمتی 22,950 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 1/5 درصدی در 24 ساعت گذشته و بیش از 10 درصدی در هفته گذشته است.

به گفته شرکت تحلیلی ارز دیجیتال Santiment، رشد اخیر قیمت بیت کوین به دلیل فعالیت نهنگ های بزرگ با ذخایر بین 1000 تا 10,000 بیت کوین در 15 روز گذشته، مجموعا 64,638 بیت کوین با ارزش تخمینی 1.46 میلیارد دلار است. به کیف پول خود اضافه کردند.

از نظر تاریخی، این گروه از دارندگان بیت کوین تأثیر زیادی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته اند. در نمودار جدید، تیم Santiment رابطه بین کاهش قیمت بیت کوین از فوریه 2022 تا دسامبر 2022 و فروش بیت کوین توسط این گروه از دارندگان را نشان می دهد.

پیش از این تیم Santiment انباشت بیت کوین توسط این گروه از هولدرها را دلیل افزایش اخیر قیمت بیت کوین به 21,000 دلار عنوان کرده بود.

علاوه بر این، رشد اخیر قیمت در بازار ارزهای دیجیتال را نیز می توان به انتشار داده های مثبت تورم ایالات متحده نسبت داد. کارشناسان می گویند با کاهش تورم، فدرال رزرو ممکن است مایل باشد افزایش نرخ بهره را به تاخیر بیندازد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از مرز یک تریلیون دلار گذشت!

جای تعجب نیست که اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند و آخرین حرکت قیمت بیت کوین را شبیه سازی کرده اند. به عنوان مثال، در 24 ساعت گذشته، ارزهای رمزپایه مانند اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، کاردانو (ADA)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به ترتیب 6/85، 6، 6/8، 2/8 و 8 درصد رشد قیمتی داشته اند.

در نتیجه ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با 6.5 درصد افزایش نسبت به روز گذشته، بار دیگر از مرز 1 تریلیون دلار گذشت و به 1,04 تریلیون دلار رسید. در عین حال، حجم معاملات ارزهای دیجیتال نیز 43 درصد افزایش یافت.

آیا بازار نزولی ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است؟

در واکنش به آخرین حرکت قیمت بیت کوین، یک تحلیلگر فنی معروف Duo Nine، جسورانه ادعا کرد که بازار نزولی به پایان رسیده است. این تحلیلگر با انتشار نمودار قیمت بیت کوین ۲ هفته ای اعلام کرد که این ارز دیجیتال در حال جدا شدن از روند نزولی بیش از یک ساله خود است. طبق گفته Duo Nine، هدف بعدی قیمت بیت کوین می تواند 28,000 دلار باشد.

پیتر برانت تاجر کهنه کار اخیراً تحلیلی صعودی از بیت کوین به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد قیمت این ارز دیجیتال می تواند در کوتاه مدت به حداقل 25,000 دلار برسد. با این حال، برانت هشدار داد که بیت کوین در صورت عقب نشینی باید پشتیبانی خود را در 18,387 دلار حفظ کند.

ماینر مطئمن ترین راه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال!

خرید ماینر میتواند یکی از بهترین روش کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال باشد زیرا با استخراج بیت کوین و هولد کردن ارزهای استخراج شده و فروش در نقاط بالا میتوان درآمد دوچندانی رو از بازار ارزهای دیجیتال کسب کرد.


0 رای
امتیاز از خریداران