دیدگاه ها

معرفی و خرید دستگاه ماینر S9k


خرید ماینر s9k

خرید ماینر s9k 14Th را میتوانید از وب سایت ایران ماین تجربه کنید و ارزآوری خود را آغاز کنید این ماینر یکی از دستگاه های پرطرفدار شرکت ایران ماین می باشد که برای مشاهده سود ماهانه و سالیانه ماینر s9k می توانید بر روی لینک کلیک کنید تا اطلاعات لازم را برای تهیه این دستگاه کسب کنید. شما نیز میتوانید برای اطلاع از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت ما مراجعه کنید.

شما در ایران ماین می توانید دستگاه های ماینر بیت کوین، ماینر اتریوم، ماینر هندشیک و ماینر دش را نیز تهیه کنید زیرا تمام ماینر های وبسایت ایران ماین به صورت قانونی ارائه میشه و به شما این امکان را می دهد تا به صورت قانونی از طریق ماینر قانونی ارزآوری خود را آغاز کنید.

ما در ادامه به مشخصات و خرید ماینر s9k می پردازیم تا شما را با اطلاعات این دستگاه آگاه سازیم. در ابتدا به صورت مختصر به تعریف ماینر می پردازیم که در اصل ماینر به سخت افزاری گفته می شود که برای استخراج ارزدیجیتال به کار می رود و شما می توانید از این دستگاه ارزهای بیت کوین، اتریوم، بایننس و سایر رمز ارزها را به صورت قانونی استخراج کنید .دستگاه های ماینر از قطعات مختلفی مانند فن، هش برد، مادربرد، پاور و ... تشکیل می شوند.

ماینر s9k

مشخصات، خرید ماینر s9k Antminer

دستگاه ماینر (ماینینگ) بیت مین مدل انت ماینرs9k 14Th Antminer  یکی از دستگاه های محبوب و پر طرفدار در سراسر دنیاست. ابعاد این دستگاه ۳۵۳ *۲۴۳*۴۶۶ میلیمتر بوده و وزن این دستگاه معادل 5.46 کیلوگرم است. این دستگاه از الگوریتم پردازشی SHA-256 برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می کند. برای مشاهده درآمد دستگاه های ماینر و همچنین قیمت ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر مراجعه فرمایید.

ارزهای قابل استخراج

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ایمارک (DEM) eMark
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown

سایر مشخصات

این دستگاه در سپتامبر سال 2019  به بازار عرضه شد. میزان برق مصرفی دستگاه برابر با1190 وات می باشد همچنین با ولتاژ ۱۱.۶ الی ۱۳ ولت کار می کند و قادر است که صدا را با حساسیت 76 دسی بل تولید کند. این دستگاه به دو فن خنک کننده مجهز شده که مانع حرارت دستگاه و بالا رفتن دما می شود.

 

معرفی اجزای دستگاه ماینر s9k

 

فن دستگاه ماینر s9k

تمامی دستگاه های ماینینگ برای استخراج نیاز به فن خنک کننده دارند که از بالا رفتن حرارت و دمای دستگاه جلوگیری کند و همچنین باعث افزایش عمر دستگاه می شود. فن 14*14 دستگاه ماینر جزو قطعات اصلی ماینر محسوب میشود.

کاربردی ترین فن های دستگاه ماینر مربوط به شرکت واتس ماینر (Whatsminer)، انت ماینر (Antminer) و ... می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و برای افزایش طول عمر آن بهتر است در دمایی با تهویه مناسب و فاقد از هرگونه گرد و خاک نگهداری شود.

این فن دستگاه ماینر دارای 4 کابل اتصال است و میزان قدرت چرخش آن برابر با 6000 دور در دقیقه می باشد و نحوه اتصال به این شکل است که مستقیم می تواند به برق شهر متصل شود و با ولتاژ ۱۱.۶ الی ۱۳  ولت نیز کار می کند. این محصول در ابعاد 14*14 تولید شده و به بازار ارائه می شود.

هش برد دستگاه ماینر Antminer s9k

هش برد دستگاه ماینر بیت مین Antminer s9k یکی از قطعات مهم محسوب می شود که پردازش استخراج ارزدیجیتال را بر عهده گرفته است. در این دستگاه 3 عدد هش برد وجود دارد که توان پردازشی هریک از آنها برابر با 4.6 تراهش می باشد. روی بدنه هش برد ماینر  سینک هایی متصل شده که وظیفه خنک سازی را بر عهده دارد.

 مادربرد (کنترل برد) ماینر Antminer s9k

کنترل برد دستگاه ماینر بیت مین مدل انت ماینر Antminer s9k یکی از مهم ترین قطعات است که وظیفه تنظیم دور فن ها، اتصال هش برد ها به یکدیگر، تشخیص دمای چیپ ها و انتقال دیتای خروجی و محاسبه شده را بر عهده دارد.

این کنترل برد علاوه در دستگاه ماینر s9k با دستگاه های دیگر نیز سازگار می باشد. عوملی که باعث خرابی مادر برد میشوند نوسانات برق و ویروس های اینترنتی می باشند.

خرابی کنترل برد Antminer s9k یکی از دلایلی است که باعث قطع شدن ارتباط میان اجزای دیگر دستگاه می شود و دستگاه از کار می افتد.

پاور دستگاه ماینر  Antminer s9k

دستگاه ماینر نیز مانند مابقی وسایل برقی نیاز به منبع تغذیه برای تامین برق خود دارد. پاور ماینر مدل انت ماینر …یک مدل از منبع تغذیه مناسب برای ماینر می باشد.

توان این دستگاه در ولتاژ 220 ولت و جریان 150 آمپر به 1190 وات می رسد. برای اشاره به ویژگی های محافظتی پاور می توان به محافظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه، بالارفتن بیش از اندازه جریان برق و همچنین افزایش بیش از افزایش پیدا کرده است.

شما می توانید برای  مشاهده مشخصات ماینر، قیمت ماینر و خرید دستگاه ماینر بیت مین مدل انت ماینر Antminer s9k روی تصویر زیر کلیک کنید تا از دستگاه های شرکت ایران ماین که به صورت قانونی به مشتریان تحویل داده می شود بهره ببرید. هنگامی که خرید ماینر s9k را از طریق وب سایت انجام دادید و پس از بازه زمانی ای که مشخص شده تا محصول به دست شما برسد این محصول به همراه فاکتور رسمی ارائه میشه و یک کد پیگیری به شما تعلق میگیرد که شما میتوانید از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت قابل پیگیری کنید تا شما مطمئن شوید که دستگاه ها کاملا قانونی می باشد.

 


0 رای
امتیاز از خریداران