خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل قیمت شیبا اینو : شیباریوم میلیونی شد!


تعداد کل کیف پول هایی که با شبکه لایه دوم شیباریوم در تعامل بودند کمتر از یک هفته پس از شروع بهینه پل اصلی از مرز 1 میلیون گذشت.
قبل از راه اندازی مجدد در 28 آگوست، پل شیباریوم با مشکلاتی مانند تاخیر در تراکنش ها و در دسترس نبودن موقت بودجه مواجه بود. با این حال، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی، به جامعه اطمینان داد که وجوه آنها امن است.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط پلتفرم شیباریوم اسکن، پل شیباریوم شاهد تعامل بیش از 1 میلیون کیف پول بوده است. این کاربران در مجموع بیش از 834 هزار تراکنش با میانگین روزانه 84.7 هزار تراکنش انجام داده اند. لازم به ذکر است که تعداد کل بلاک های این بلاک چین در حال حاضر به بیش از 433 هزار می رسد.


با وجود افزایش معاملات، هنوز افزایش قابل توجهی در کل دارایی های قفل شده روی پل مشاهده نشده است. در حال حاضر این رقم حدود 1.16 میلیون دلار است.
در همین حال، افزایش آدرس های کیف پول و تراکنش ها نشان دهنده روند قابل توجهی در جامعه شیبا اینو است. به طور کلی، این پروژه نوید تحول بالقوه SHIB، نشانه اصلی اکوسیستم شیبا اینو را می دهد.

قیمت SHIB با وجود نرخ توکن‌ سوزی بالا با مشکل مواجه است!

افزایش تعداد تراکنش ها خبر خوبی برای شبکه و توکن SHIB است. هر تراکنش منجر به سوزاندن توکن‌های SHIB می‌شود و در این راستا، داده‌های اخیر پلتفرم Shibburn نشان می‌دهد که 71.45 میلیون توکن در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است.
این رقم نشان دهنده افزایش قابل توجه 192 درصدی نرخ سوزاندن توکن نسبت به روز گذشته است که تایید کننده تاثیر قابل توجهی است که تراکنش های شیباریوم می تواند در کاهش عرضه توکن شیبا داشته باشد.
شایان ذکر است که تقریباً 6 میلیارد توکن در ماه آگوست و همزمان با راه اندازی شیباریوم سوزانده شد.
در حالی که Shibarium عملکرد امیدوارکننده ای از خود نشان داد، توکن SHIB با چالش های قابل توجهی مواجه شد. قیمت شیبه در هفته گذشته حدود 3.7 درصد کاهش یافت. بر اساس داده های بازار، کاهش ماهانه قیمت شیبه نیز به بیش از 6 درصد می رسد. این روند نزولی قیمت SHIB چند ماهی است که ادامه دارد.

بهترین روش برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال

با توجه به شرایط پیش روی بازار ارزهای دیجیتال بهترین و به صرفه ترین روش کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال ترید و یا استخراج ارزهای دیجیتال توسط ماینر می باشد.

همانطور که میدانید برای ترید باید دانش مربوط به حوزه ترید رو کسب کرده باشید و حداقل چند سالی رو با آموزش های گذرونده آزمون و خطا کرده باشید که با توجه به همه این موارد ریسک بالایی هم دارد. اما استخراج ارزهای دیجیتال میتواند یک روش مطمئن تر و پر سود تری در این بازار باشد چرا که شما با استخراج ارزهای دیجیتال و هودل کردن ارزهای ماین شده میتوانید در نقطه اوج قیمتی ارزهای خود را به فروش برسانید و سود دو چندانی رو کسب کنید.