دیدگاه ها

آیا خرید ماینر منطقی است یا خیر؟


چه زمانی خرید ماینر منطقی است؟

هر شخص وابسته به شرایطی که دارد می تواند تصمیم بگیرد ارز دیجیتال بخرد یا اینکه سرمایه خود را جهت خرید ماینر صرف کند. عده ای مدعی شده اند که خرید ارز دیجیتال می تواند سرمایه گذاری کم ریسکی باشد و سودآوری بیشتری نسبت به خرید ماینر دارد. با توجه به افزایش قیمت دلار و رشد بیت کوین در طی ماه های اخیر باید به بهترین نحو از سرمایه خود استفاده کنید به طوری که ارزش آن روز به روز زیاد شود نه اینکه ارزش خود را از دست بدهد. اگر شما جز دسته ای هستید که می توانید نوسان و ریسک های بازارهای ارز دیجیتال را بپذیرید میتوانید با خرید، هولد و یا ترید سرمایه خود را چنیدن برابر کنید. نگه داشتن بیت کوین در کیف پول بیت کوین مانند نگهداری ارز فیات در بانک ها نیست که به شما سود می دهد، صرف نظر از اینکه چقدر پس انداز کنید. شما باید به دنبال بهترین فرصت باشید تا سرمایه خود را که در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید، را بفروشید.

امروزه با توجه به درآمد زا بودن صنعت بلاکچین، آشنایی افراد با دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. یکی از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، استخراج ارز دیجیتال می باشد که وظیفه استخراج بر عهده ماینر می باشد. انتخاب نوع ارز دیجیتال جهت استخراج یکی از مراحل مهم ماینینگ می باشد. انتخاب دستگاه مناسب جهت استخراج ارز دیجیتال از مهم ترین مسائل در حوزه ارز دیجیتال است.

سخت افزارهای استخراج ارز دیجیتال

هر سخت افزاری که توان پردازش داشته باشد، می توان از آن برای استخراج استفاده کرد. از جمله سخت افزارهایی که می توان جهت استخراج از آن استفاده کرد، می توان به پردازنده مرکزی (CPU)، کارت گرافیک و ماینر اشاره کرد. اگر دسترسی به برق و فضای مناسب دارید، بهترین انتخاب خرید ماینر است. زمانی که فرآیند استخراج  توسط ماینرها را شروع می کنید، به هیچ وجه نباید نگران نوسان های بازار ارزهای دیجیتال باشید زیرا در هر صورت درآمد ثابتی چه کم و چه زیاد هرماه بدست میاورید. در زمان کاهش قیمت بیت کوین شما دچار ضرر نمی شوید زیرا درآمد شما به صفر نمی رسد.

نکات خرید ماینر

hash rate مدل و قدرت هش ریت: هش ریت واحد پردازش ماینر می باشد که هر چقدر هش ریت بیشتر باشد، دستگاه قوی تر کار می کند و در نتیجه بیشتر استخراج  می کند.

bitcoin ارز قابل استخراج: مهم ترین مسئله در بحث خرید ماینر، انتخاب نوع ارزی هست که ماینر می تواند استخراج کند، زیرا هر ماینر با توجه به الگوریتم خاص خود میتواند ارز خاصی را استخراج کند.

میزان مصرف برقمیزان مصرف برق: هزینه مصرف برق تنها 10 درصد از درآمد ماینر می باشد و ماینرها برای استخراج نیاز به توان برق مصرفی زیاد دارند و برای محسابه دقیق میزان برق مصرفی از ماشین حساب ماینر استفاده کنید.

sound میزان صدا: میزان صدای یک ماینر بسیار بلند است به طوری که از میزان صدای یک جارو برقی هم بیشتر صدا تولید می کند با این تفاوت که جارو برای مدت زمان بسیار کمی روشن است و اما ماینر باید شبانه روز روشن باشد.

energy میزان مصرف انرژی: میزان مصرف برق و انرژی مسئله بسیار مهمی هست. زمانی که یک ماینر انرژی مصرف می کند، صدا هم تولید می کند، به طوری که صدای آن به قدری زیاد هست که حتی برای یک ساعت هم قابل تحمل نیست.

brand انتخاب برند ماینر: از معروف ترین برندهای ماینر می توان به Bitmain اشاره کرد که ماینر های خود را تحت عنوان Antminer به فروش می رساند. از دیگر شرکت های تولید کننده ماینر می توان به Innosilicon، Canaan و whatsminer اشاره کرد.

خرید ماینر سودآور هست یا خیر؟

Profit

دمای اطراف ماینرها بسیار مهم است و اگر تا به حال از ما خرید کرده اید، باید بدانید که پس از تحویل، حتما یک خنک کننده برای ماینر خود سفارش دهید و در دمای خنک و مطبوع قرار دهید، در صورتی که از ماینر برای استخراج استفاده می کنید، قطعا دمای بسیار زیادی دارد که بدون نیاز به خنک کننده، میتواند آسیب جدی را قطعات وارد کند. تنها 10 درصد از میزان درآمد ماینر به هزینه میزان مصرف برق و میزان هزینه مصرف اینترنت اختصاص پیدا می کند. یکی از به آسان ترین راه های کسب درآمد دلاری، استخراج ارزهای دیجیتالی هست که به وسیله دستگاه های ماینر یا ASIC صورت می گیرد که با حل محاسبات ریاضی در شبکه بلاک چین، پاداش را به صورت ارز دیجیتال دریافت می کند و می توان آن را نقد کرد. 

خرید ماینر یکی از راحت ترین روش ها برای کسب درآمد دلاری می باشد. با خرید ماینر شما می توانید درآمد ثابت دلاری را تجربه کنید اما با خرید ارزهای دیجیتال این کار امکان پذیر نیست زیرا بازار رمز ارزها با افت و خیز زیادی همراه هست و میزان سرمایه ای که برای این امر هزینه می کنید به هیچ وجه در مدت زمان کوتاه امکان بازگشت ندارد و شما قادر نخواهید بود که درآمد ثابتی را تجربه کنید و ممکن است سرمایه شما با افت شدیدی مواجه شود و در ضمن برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال شما باید اطلاعات خود را در زمینه رمز ارزها افزایش دهید اما این امر در خصوص خرید ماینر معکوس می باشد و شما تنها کافی است اطلاعات پایه ای در این خصوص کسب کنید.

روش خرید ماینر

پیش از خرید باید در نظر داشت که به مشخصات ماینر که شامل قیمت ماینر، میزان درآمد، میزان برق مصرفی، برند ماینر و بازگشت سرمایه توجه بسیار زیادی کرد. پس خرید ماینر باید بستر اینترنت فراهم  باشد تا فرآیند استخراج انجام شود و باید در نظر داشت که اینترنت باید بدون قطعی باشد تا در فرآیند استخراج، مشکلی رخ ندهد. میزان تعداد هش برد در میزان استخراج هم تاثیر بسیار زیادی دارد، به طوری هر چقدر تعداد هش برد بیشتر باشد، قدرت دستگاه بیشتر است و در نتیجه  میزان استخراج  بییشتر می شود. میزان  مصرفی برق برای استخراج از جمله مسائل مهم هست که باید به آن توجه داشت، ماینر بیت کوین نیاز به مصرف انرژی زیادی دارد و هرچقدر میزان انرژی بیشتر شود، میزان برق مصرفی بیشتری هم برای انجام محاسبات مصرف می شود. شما می توانید ماینر خود را با مجوز رسمی از ایران ماین خریداری کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران